Moje tříměsíční proměna

Znáte to, když se pořád dokola jenom vymlouváte a začínají vám pomalu a jistě docházet výmluvy proč to vlastně nejde?? 

Za posledních několik let jsem ze sebe začala být nešťastná. Styděla se vysvléknout do plavek, nosit kraťasy, photoshopovala fotky abych vypadala hubenější a doma bulela a litovala se, proč se někdo může cpát horem dole a já přibírám jen při tom, když čumím do výlohy se zákuskami...

Někdo by mohl namítat, ze tlustý lidi vypadají jinak a že já tlustá rozhodně nejsem, jenže když se sami necítíte ve svém těle dobře a stydíte se za něj je úplně fuk kolik vážíte.

A tak jsem se konečně rozhodla přestat fňukat a vymlouvat.



Úspěchy a a neúspěchy

Někdy v únoru jsem začala cvičit a snažila se jíst zdravě ( jak jsem si aspoň v té době myslela) . Cvičila jsem téměř každý den, ale ani po téměř třech měsících jsem na sobě neviděla žádné změny a tak jsem začala ztrácet motivaci a připadala jsem si ještě víc neschopná. Začala jsem se zase cpát sladkým a vracela se ke svým prasáckým návykům.
Pak jsem ale náhodou narazila na blog Verči, která se věnuje nutriční výživě  a tak jsem se  rozhodla , že jí napíšu. Verča byla hrozně milá a byla ochotná mi sestavit jídelníček z novozélandských potravin i když s tím měla mnohem  víc práce. Je mi jasné, že většina by mě poslala k šípku, takže jsem byla fakt ráda, že jsem.měla štěstí.

Přiznám se, že ještě předtím než jsem jídelníček dostala, měla jsem strach zda to budu zvládat, jestli toho jídla bude dost a nebudu mít chutě na sladké a asi milion dalších věcí, které jsem měla zafixované ze všech těch marných diet, které jsem vyzkoušela.. Ovšem obavy byly naprosto zbytečné a já pomalu učila  správně jíst.  Navíc mi Verča vyšla vstříc, když mi na snídani napsala moji nejoblíbenější krupičnou kaši. Takže je vám asi jasný, co jsem poslední měsíce  téměř denně snídala:)

Tři měsíce mám za sebou a jsme fakt hrozně  ráda, že jsem do toho šla.  Přestala jsme se přejídat,  krmit se horem dolem sladkým a celkově se začala cítit mnohem líp jak po fyzické stránce, tak i psychické.


Nebudu tvrdit, že jsem jídelníček dodržovala na 100%, ale díky Verče jsem si udělalo aspoň trochu pořádek v tom, co jíst,  co nejíst a kolik toho jíst a jak  se zbytečně  necpat.

Co se týká  úbytku váhy a centimetrů, tak prvních několik týdnů jsem tím byla úplně posedlá a stačilo abych vážila jen o pár deka víc, nebo centimetry neubývali a  dokázalo mi to zkazit náladu . Naštěstí jsem se na to pak vykašlala a říkala si, že se radši budu soustředit  na fotky před/po, protože i když jsem se postupně cítila líp, tak jsem měla pocit, že to na mě není vidět. Naštěstí mě fotky po měsíci vyvedly z omylu a já měla hroznou radost,


Dlouho jsem váhala nad tím jestli fotky zveřejnit, ale pak jsme si  řekla, že  na nich není vidět nic, co by molo někoho pohoršovat, tak tady jsou.  Mám tedy fotky jen  po prvním měsíci a druhém měsíci, protože jsem se po třetí bohužel nebyla schopná vyfotit, ale doufám, že se k tomu, co nejdříve dokopu a fotky zpětně přidám. EDIT: Fotky z posledního měsíce přidány. Musím říct, že změnu po druhým měsíci tam moc nevidím, ale vždycky se mrknu na tu počáteční fotku a řeknu si, že si nebudu stěžovat :))




Vím, že mám před sebou ještě hodně dlouhou cestu,  ale celkově mi ty tři měsíce dali hrozně moc. Už se mi nechce brečet pokaždé, když  po mě drahý chce aby jsme si zašli zaplavat, protože je mi hanba vzít si na sebe plavky,  Učím se jak se mít ráda, jak se necítit špatně kvůli jídlu a milion dalších věcí díky ním se cítím sebevědomější.

Samozřejmě, že mám dny, kdy se cítím ošklivá, příšerně tlustá a mám chuť se na všechno vykašlat, ale pak  jsou ty chvíle, kdy vám někdo řekne jak vám to sluší  a vy jste rádi, že jste se na to nevybodli  jako x krát předtím..


Pokud jde o cvičení, tak jsem  jsem cvičila podle milion videí na youtube, ale  výsledky nic moc, tak jsem si řekla, že zkusím nějaký program. Původně jsem měla v  plánu cvičit Jillien, ale přiznám se, že tu ženskou ze srdce nesnáším a nejsem schopná její videa cvičit ani s vypnutým zvukem a tak jsem si zaplatila BBG od Kayly itsines a nemůžu si to vynachválit  ( konkrétně program BBG Stronger, který je určený na cvičení v posilovně )

Chodím cvičit většinou  4 krát týdně, s tím, že když je víc času, tak  i 5 krát, ale to jen výjimečně Pořád  jsem se ještě nedopracovala k tomu, že bych bez cvičení nemohla být,  ale kdykoliv se mi nechce, tak si představim tu celulitidu, co mám na zadku a už běžím :)))

Momentálně odjíždíme na víc než dva měsíce cestovat, takže to bude jak s jídlem tak cvičením trochu horší, ale doufám, že si sem tam zacvičím a že  mě vaření na vařiči nezničí a já se nebudu muset začít stravovat v Mekáči. A od prosince zase pěkně zpátky do posilovny. Přeci jen, bůček a celulitida  se sám na svaly nepromění  a já chci zadek jak J.Lo! a k tomu ještě buchty na břiše!

A co vy?  Snažíte se jíst zdravě a cvičit? nebo patříte mezi ty, co se můžou ládovat horem dolem a není to na nich vidět?:))

Budu se těšit na vaše zprávy. mějte se krásně, G.

8 komentářů:

  1. wow! upřímně tě obdivuju. já si teda už u fotek "na začátku" řikala, že jsi měla super postavu, ale jak jsi sama napsala - všechno je to jen v naší hlavě. každpadně držim palce, výsledky máš (podle mě) už teď super a když budeš sama se sebou spokojená, tak je to asi ta nejlepší odměna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě jsi měla fajn postavu i na začátku, to bys měla vidět mě, achjo. :D Ale změna teda super!! Fakt to šlo ještě zlepšit a jsi skvělá, že jsi se do toho tak zakousla. Já minulý rok zhubla 10 kilo asi za 4 měsíce, fakt jsem taky jedla podle jídelníčku a snažila se hodně hlavně chodit a k tomu přidat nějaké cvičení. Ale pak se mi bohužel část vrátila, protože jsem jídlo flákala, neměla jsem čas si něco připravit a podobně (ale jasně, jsou to prostě výmluvy). Teď chci zase začít něco dělat a snad se taky dostanu k nějaké hezčí změně. :) Je super vidět ty výsledky, hlavně jak se tělo zpevní. Byla jsem hrozně překvapená, když jsem viděla své fotky před a po. Teď jsem ale někde mezi a potřebuju se ještě dostat ZA po. :D Tak snad to pujde. :)


    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Budu na tebe myslet aby to šlo dobře!:)
      Já už mám teď strach po tejdnu cestování, že ty dva měsíce + Vánoce mě zničí:D

      Vymazat
  3. Premenu pekne vidieť, aj keď zase nemôžem povedať, že by si vyzerala zle aj pred ňou. :) Ale presne chápem ten pocit, ktorý si mala, pretože to mám narovnako.
    Najhoršie je, keď náhodou človek povie, že začína cvičiť a tak a ľudia sú stále, že "veď načo, veď nemáš z čoho schudnúť". A potom o deň nato sa ma v práci človek spýta, či nie som tehotná...no díky pekne, to vôôôôbec nešlo všetko sebavedomie úplne do kýbla. :(

    Predtým som sa mohla v podstate pchať kadečím a nejako extra som nepriberala. Pribrala som aspo pred rokom/dvoma 5 kíl kvôli dlhej chorobe a dodrbanému imunitnému systému a teraz proste nie a nie to dať preč. Keď sa pozriem do zrkadla som zo seba niekedy až zhnusená. V "bondage" plavkách, v ktorých som kedysi fotila si pripadám ako veľkonočná šunka. Samozrejme, nie som tučná, ani som to o sebe nikdy nepovedala, ale nemám ani postavu, ktorú som zvykla mať. Na fotkách kde som obečená to nevidieť, pretože mojím problémom je brucho, zadok a stehná a korzet a sukne schovajú dosť. Ale nie som spokojná. Stále sa len odhodlávam a odhodlávam, no stále som si našla nejakú hlúpu výhovorku.
    Nemôžem povedať, že jem nejako extra zdravo (ale jem omnoho zdravšie ako kedysi :D), no aj to chcem zmeniť, aspoň na takú úroveň na akej som bola pred pár mesiacmi, kedy som na sladké nemala ani pomyslenia a viac ma lákalo ovocie a zelenina. No stresy z práce a ťažké dni pre psychiku a najmä príliš veľký zvyšok mesiaca na konci výplaty spôsobil to, že som mala hroznú chuť na sladké ale ovocie bolo už kus drahé, tak som kúpila nejaké sladkosti a potom som to zase celé "dosrala".
    Ale už sa znovu vraciam aspoň k zdravšiemu jedeniu, teraz už len naštartovať to cvičenie poriadne. :D

    Rozhodne ti držím palce. Zdravá strava a cvičenie je predsalen dobré nielen kvôli zhadzovaniu kíl, ale aj kvôli zdraviu a kondičke. A pokiaľ to človek nepreháňa a nie je jeho snom vyzerať ako kostra, tak nie je na chudnutí, najmä na tom zdravom, vôbec nič zlé.
    Takže sa rozhodne nechám tebou inšpirovať. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas si chtějí lidi jen rýpnout a být protivní. Mě pár dní před odjezdem moje spolubydlící řekla, jestli jsem náhodou nepřibrala, že mám nějaký napapaný tváře. Měla jsme chuť ji nakopnout!:D

      Tak budu držet pěsti aby ses zase cítila dobře!:)
      Právě to nejhorší je, že nezdravý věci jsou kolikrát mnohem levnější :D:D

      Vymazat
  4. Gratuluji :) A obdivuji tě. Pro mě tohle asi není. Nemám ráda omezování a prostě ráda jím to, na co mám chuť. A cvičení mě bavilo podle Jillian a hlavně jsem už po týdnu viděla výsledky, ALE pak jsem byla nemocná, pak prázdniny a bylo to v háji.
    Teď jsem na koleji a moje stravování je katastrofální a o cvičení se mluvit nedá. Za tělocvik jsem si dala jogu, tak snad aspoň už nebudu tak pokřivená a zkrácená :))

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasná změna. Já nějak tak cvičila celý svůj život. V Anglii jsem se však trochu zanedbala a nějaká celulitida se objevila. Teď trénuji před půl roku a cítím se velmi dobře. Pořád si šahám na stehna, jak jsou pevný :D:D Cítím se lépe a myslím, že o tom celé to je :)

    OdpovědětVymazat