Tři měsíce prázdnin

by - srpna 18, 2017

Pamatuji si ty doby, když jsem veleúspěšně složila poslední zkoušku ( tak jistě! ) a byly přede mnou tři měsíce prázdnin a já si vždycky malovala, jak bude všechno úžasný a jak si  ty měsíce děsně užije.

A teď zase můžu  a tak si to náležitě užívám ♥

Těším se...

Na naši cestu po Jižním ostrově.
  •  až vylezeme na Roy´s Peak,  uvidíme úžasný východ slunce a budeme mít boží výhled na Wanaka lake ( a uvidím ten hrozně slavný strom! )
  •   až poplujeme lodí fjordem Milford Sound
  • až  uvidíme Blue Pools a uděláme si  děsně kouzelnou fotku
  • až se budeme kochat výhledem na celý Queenstown
  • až uvidím Nugget Point
  • až budeme spát v autě u Takapa a pozorovat hvězdy
  • až zase budu nadávat, že spaní v autě je pěkná blbost


A taky...
  • až si v Singapuru zajdeme do China Townu a dáme si tam ty nejlepší nudle
  • až si na Cebu zaplaveme s whale sharks a budeme pít   kokosovou vodu přímo z kokosů
  • až si na Palawanu budeme užívat ty nejkrásnější pláže a západy slunce
  • až se v  Kuala Lumpuru podíváme do Batu Caves
  • až se budeme učit na Sri Lance  surfovat, nebo   aspoň předstírat, že to děláme
  • až   se budeme dívat na Dubai z Burj Khalify a pojedeme do pouště
  • až v Abu Dhabi uvidíme   Sheikh Zayed Mosque
  • až si  v Dublinu zajdeme na oběd do Tota a do mé nejoblíbenější  Národní botanické zahrady a taky až půjdeme s Lisou zahrát kulečník a ona nám uvaří nějakou úžasnou baštu

  • až se budeme ve Vídni procházet po vánočních trzích a vůbec nám nebudou vadit ty davy lidí a jen si to budeme užívat
  • až budu zdobit vánoční stromeček a trávit po víc než třech letech Vánoce doma v Česku
  • až si dám povidlový loupák a Fidorku a věneček a další tunu děsně zdravého jídla!
  • až si zajdeme  s drahým a kamarády na punč a trdelník a já budu po jednom kelímku opilá
  • až si budeme užívat to, že jsme zase spolu, smát se a   zapálíme si nějakou krásnou  voňavou Yankee Candle

A asi milion dalších věcí.  Nedělalo by mi problém  popsat celý sešit jenom tím, co všechno ochutnám, koho obejmu a kam se všude podíváme.  Stává se ze mě sluníčkář hadra. Takže radši končím.

A na co se těšíte vy?
Máte nějaké přání, které by jste si chtěli do konce roku splnit?


Mějte se krásně a já se budu těšit na vaše odpovědi:)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Ještě mi z tohoto článku nakonec bude zima, jen jsem si ty Vánoce představila :D ... pěkně jsi mě unesla. :) Užij si to všechno na plné pecky!

    OdpovědětVymazat
  2. wow, to máte parádne plány :) všetko si poriadne užite :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zní to rozhodně jako moc dobré plány! :) Já se také těším na hodně věcí. Jedeme teď na takový malý trip do Švýcarska, tak se nemůžu dočkat těch výhledů, chci si užít i tu pěkně děsivou lanovku, ty staré mosty se stříškami a tamní čokoládu a přírodu. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Švýcarska bych se taky ráda jednou podívala. Takže si to pořádně užijte a já budu trochu závidět tu čokoládu :D

      Vymazat
  4. Já se těším na seznamovák, narozeniny a Vánoce. Hlavně na ty Vánoce. Miluju tu atmosféru. Hlavně v Praze, ale i doma a u babiček. Všude chutná jinak a je úžasná :)
    Jinak máš skvělé přání a máš jich strašně moc až mi nepřijde možné to všechno zvládnout! Ale ty jsi superžena, jak už jsem si ujasnila, takže žádný problém :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  5. Já se těším, až budu pořádně doma, konečně si dozařídím svůj nový byteček, nakoupím polštářky a svíčky a bude zima a já se zachumlám do těch polštářů s tlustýma ponožkama, kafem a knížkou. Léto jsem cestovatelsky využila na maximum a ještě mě čeká týden u moře, tak zase na chvilku jen tak pobýt doma.. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram