11 týdnů - Málo času na to si něco vydělat a hodně času na to se zbláznit.

by - července 16, 2017


Doslova.


Za posledních několik měsíců, jsem úplně zapomněla, proč jsme sem  tak moc chtěli. Neměli jsme moc příležitostí cestovat, nepracovali jsme tolik jak by jsme chtěli a k tomu jako bonus začalo být opravdu škaredé počasí. Proto, už se nemůžu dočkat, až  bude tohle všechno za námi  a vyrazíme cestovat  a náš jediný problém bude, kde ten večer přespíme a jestli se rozšoupneme a zaplatíme si horkou sprchu. A znova si to tu zamiluji. A ještě víc než předtím.

 Budu si zase naivně představovat, že po tomhle našem ne zrovna úspěšném období se budeme mít zase fanfárově. Jo jsem nenapravitelná.

Ale víte, co mi zvedlo včera náladu. Bábovka na snídani a po víc než týdnu, kdy jen lilo, nebo padal zmrzlý sníh najednou zasvítilo sluníčko a my se šli jen tak projít. Dali jsme si chicken souvlaki s  nejlepší tzaziky  omáčkou a užívali si sluníčko.

A já konečně něco po hrozně dlouhé době vyfotila.














Christchurch Catherdal, která byla poničena při velkém zemětřesení v roce 2011.  Nebylo ji možné opravit, takže bylo v plánu ji zbourat a postavit novou. To se však nelíbilo památkářům, takže se zbourala jen  část a od té doby tam jen tak stojí.

Celkově celé Christchurh je poničené od zemětřesení a opravy postupují hodně pomalu, takže podle toho město  vypadá.







You May Also Like

7 komentářů

  1. Taky mám v Anglii momentálně období alá "proč jsme sem vlastně jeli" ... asi to k tomu patří :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Diary of M

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám teď taky blbé období, kdy řeším jen brigádu. Dělám na poště a rozhodně to teda není práce roky. Pořád tam mám nějaké problémy, takže se vždy jen modlím, abych už šla domů. Ještě štěstí, že platí docela dobře, protože jinak už bych utekla... i když přítel mi tedy tvrdí, že za takové peníze by on ani nevstal z postele. Ale on díky svojí práci nevstává jen tak kvůli něčemu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, tak upřímnou soustrast a pevné nervy, co se pošty týká. Mamka tam pár let dělala a říkala, že to bylo peklo.

      Já si pamatuji sebe na střední, jak jsem ohrnovala šňupák, že takovu práci bych v životě nedělala a co si budeme povídat teď, dělám ještě horší a jsem ráda, že vůbec něco mám:D

      Vymazat
  3. Výborný fotky, skvělá úprava. Tleskám!!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky opět. A ten zrzavý kocour!! ^^ :) Jinak ono je vždycky nějaké lepší a blbější období, kdyby to bylo furt stejné, tak je to nuda. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  5. Život je dál a bude líp :) Fotky jsou opět super. Takové různorodé a živé. Město má určitě zvláštní kouzlo, když jsou tam stále patrné důkazy o zemětřesení :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Instagram