Photoshoot s Karoliinou

by - června 02, 2017

Sedím si tu s vínem, poslouchám hudbu a zpracovávám fotky z našeho cestování po Abel Tasman National Parku a říkala jsme si, že by bylo záhodno vám ukázat i jiné fotky než jen přírodu. Přeci jen, po nějaké době to pak začíná být nuda.

A tak jsem zalovila v šuplíku a vytáhla pár fotek s Karoliinou, které jsme fotili někdy na konci března.  Měly jsme sraz docela pozdě a  navíc bylo zataženo, takže světelné podmínky byly  bídné, ale nakonec jsme něco málo stihly vyfotit. I když musím říct, že mě Helios a jeho ostření dovádí k čím dál většímu šílenství, ale za ten jeho bokeh mu to stejně odpustím ♥

A dáme si tipovačku, odkud si myslíte že Karoliina je?:)

Budu ráda, když mi dáte vědět, zda se vám fotky líbí, nebo jakékoliv postřehy, co je potřeba vylepšit.)









You May Also Like

13 komentářů

  1. Karoliina je z nějaké snové říše, protože ty fotky jsou nádherné. ♥
    Ta temnota se mi na tom naopak moc líbí.
    Asi aji přemýšlím, že bych měla strašně ráda od tebe fotky... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!!:)
      Tak až zase budu někdy doma, tak se domluvíme a něco vymyslíme. zrzky já fotím nejradši!:))

      Vymazat
  2. Vůbec netuším, odkud by mohla být. Chtěla jsem si tipnout, že z Česka, ale málokterá Kalorina v česku má dvě i. :) Ale možná bych tipla i nějakou severskou zemi. :)

    btw.: Správcuju Agregátoru blogů fb stránku a každý den tam vybírám ke sdílení nějaký článek, co se na AB objeví, dneska beru tvůj!! :)

    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Daysy, je to pro mě pocta!:)

      Joo Karoliina je z Finska, takže dobrý tip:) V příjmení má těch i asi milion:))

      Vymazat
    2. Jé, takže tak nějak jsem se trefila, to mě potěšilo. :D


      blog Days of Daysy

      Vymazat
  3. Omg super!!! Hrozne takovy peaceful a soothing. Pekny ❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, nejlepší mi přijde ta, kde má otevřené oči. I když ty máš často modelky zasněné, takže ty zavřené oči k tomu prostě sedí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty fotky jsou krásné! A líbí se mi upřímně víc barevné než černobílé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tolik tepla, energie a krásy :) Hned bych se na tom paloučku vyvalila jako vorvaň :D

    OdpovědětVymazat
  7. Rozplývám se! Nádherné fotečky!! <3 Nechceš mě taky nafotit? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotografie. Více se mi líbí v barevné verzi. :) Nevím proč, ale pro mě tak mají větší kouzlo :)

    A můj tip je nějaká země ze severu? A nebo i Slovensko mě napadlo. Tak jako tak je krásná :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  9. Krasne fotky a nadherna slečna :) Karoliina asi nebude češka, když se tak ptas .) tipuju Slovinsko, nebo Island ? :)

    OdpovědětVymazat

Instagram