Nové Zéland- Whariki beach

by - května 20, 2017

Krásný den všem,

Mám pro vás další článek z našeho " vánočního" cestování.  Tentokrát z téhle nádherné pláže.
Pár dní po příjezdu do Aucklandu nám několik dní lilo a my jsme trávili čas zalezlí v posteli a koukali na videa ze Zélandu  aby jsme se aspoň trochu navnadili nato co nás čeká, když počasí byla katastrofa. A právě při tom jsme narazili na Whariki beach a říkali si, že ji musíme vidět.

Myslím že není potřeba k tomu nic moc dodávat. Byla to nádhera a nebýt opravdu silného větru dokázala bych tam strávit celý den.








I když to na fotkách nevypadá, tak tam s námi bylo docela dost lidí, ale naštěstí se tak nějak rozptýlili po celé pláži.







Tenhle slaďouš se tam válel jako by se nic nedělo. Občas se převalil, ale jinak nás okatě ignoroval:)










Zlato, udělej mi hezkou fotku, ať stojím jakoby uprostřed. Jo však jasný.

You May Also Like

8 komentářů

  1. To je nádhera! ^^ Úplně se tam vidím, jak si tam ležím a odpočívám. :D

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. opäť raz parádna lokalitka, nemám sloov :)) krása

    OdpovědětVymazat
  3. A pak že holky nemají prostorovou orientaci. Alespoň vědí, co je uprostřed :) Jinak fotky vypadají krásně, jako vždy. Ten písek mě docela láká, takové pláže jsou prostě nejlepší. I když mě do dvou hodin začnou štvát, právě kvůli písku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně!:D já vyklepávala písek pomalu ještě dva dny jak tam děsně foukalo:))

      Vymazat
  4. Já sem prostě nemůžu chodit! :D Děvče ty mě tak motivuješ k tomu, abych vypadala z toho našeho zapadákova a odjela do vzdálených krajin :D Jsem zas nasratá a balím kufry :D

    OdpovědětVymazat
  5. čím víc takovýchto článku, tím víc se mi po Kiwilandu stýská :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky, ale co jiného od tebe čekat? :)

    Se skoro trefil! Ještě kousek a byla bys uprostřed! :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Instagram