Nový Zéland - Lyttelton a obrovské překvapení

by - dubna 29, 2017

Krásný den všem,

Mám pro vás fotky a povídání z jednoho z nejkrásnějších dnů, které jsem tu zažila. Tak jdeme na to.

V posledních týdnech nebylo počasí nic moc, takže když konečně zahlásili, že bude svítit sluníčko, tak nám přítel naplánoval výlet  do přístavního městečka Lyttleton, které leží ani půl hodiny cesty od Christchurch. Bylo mi naslibován, že tam není žádný šílený track  a že rozhodně nebudeme lézt do žádného prudkého kopce, protože při posledním výletě k vodopádu mě málem klepla pepka.

A tak  jsme jeli. Prošli jsme si farmářské trhy, snědli sváču a  že se tedy půjdeme projít. Už při příjezdu  mi došlo, že o  lehčí procházce  nebude ani řeč, protože všechny kopce okolo byly dost vysoké a měl  z nich být výhled jak na Lyttleton tak na celé Christchurch, takže jsem byla nerudná a  poněkud líná. Navíc nás navigačka táhla do strmého kopce a nebylo místo kde zaparkovat. Co chtít víc.

Ovšem nakonec jsme se  přes moje fňukání a protesty úspěšně dostali až nahoru a byla  to nádhera.
A potom mi  jaksi došla slova. Kdybych to jen tušila tak běžím nahoru až by se mi za patami prášilo.

I když jsem si asi milionkrát představovala, jaký by to mohlo být, tak to naprosto překonalo všechny moje představy a byl to rozhodně jeden z nejkrásnějších  a nejkouzelnějších momentů ♥ Miluju ho!

A doufám, že ze mě nebude žádná šílená nevěsta!:)






























You May Also Like

8 komentářů

  1. wau... nádherný fotky, na živo to musí být něco dokonalého ♥
    www.skarkiska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. tak to muselo byť naozaj krásne! :)) a fotky sú úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je nádhera! Kdyby to člověk věděl hned, tak mu kopec nepřijde tak strašný :D V tu chvíli, když to člověk vidí, jdou všechny starosti bokem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný výšlap a nádherné fotky! Moc gratuluju. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  5. Z těch fotek čiší taková příjemná pohoda :) výšlap stál očividně za to

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
  6. Originalita, upřímnost a láska. To z vás dvou sálá. Takže moc moc moc gratuluji!!! :))

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  7. Tolik krásy, tolik lásky. ♥
    Vidíš, kdyby ses předem dozvěděla, že tě čekají kopce, necháš si ujít takovou nádheru, někdy je prostě lepší jít a nevědět dopředu. :D

    OdpovědětVymazat