Foto začátky a článek v online časopise

by - dubna 16, 2017




Krásný  den všem,

Mám teď pár dní volno a tak se snažím upravit, co nejvíc fotek a  dávat dohromady články a musím říct, že mi to jde trochu ztuha.
Navíc díky tomu, jak jsme v poslední době měli málo práce a byli víc času doma, tak se mi vůbec nechtělo cvičit a celkově to vždycky odkládala až na co nejpozději a večer  se mi už samozřejmě vůbec nechtělo a musela jsem se do toho nutit. Sice se člověk dost často vymlouvá, že chodí do práce a nemá na cvičení čas, ale pro mě bylo mnohem lepší si ráno před prací přivstat, zacvičit si a večer si  třeba zajít do fitka na pás, ale teď jak jsme  doma  a já nemusím vstávat a  vlastně nemám žádný režim tak je to vážně bída. Máte to podobně? Ovšem doufám, že až konečně dopíšu článek  a zveřejním ho, tak mě to zase nakopne. A navíc mi bude před vámi  stydno, když se na to vykašlu!:)


Už je to nějaký ten pátek zpátky, kdy mi přišla zpráva do M.  jestli bych mu neudělal pár fotek na jeho webovky.  Přiznám se, že jsme z toho byla poněkud nervózní, Protože na zakázku už jsem dlouho nefotila a hlavně focení chlapů mi moc nejde. Nakonec to byla hodně blesková akce a od prvního zkontaktování jsme všechno stihli asi za 3 dny:)



Plus ještě jednu takovou obyč profilovku. Musím ještě na focení chlapů zapracovat, ale dost se stydím!:)

Další věc, o kterou se s vámi chci podělit u delší dobu,  ale nechtěla jsme to předem zakřiknout je, že se moje fotky objevili v jednom  americkém internetovém magazínu. Asi  před dvěma měsíci mě oslovila jedna paní, zda  bych  se nechtělo podílet na jejich dubnovém čísle. Byla jsem z toho docela v rozpacích, protože časopis nebyl zaměřený jenom na módu, ale celkově i na víru a  už jsme si představovala jak bude po mě chtít vykládat jak jsem věřící a podobně. Nakonec mě přítel přemluvil, že je přece jedno na co je časopis zaměřený a že je to přeci jen nějaká forma prezentace a pokud  bych musela  vykládat něco, čemu Nevěřím, že můžu kdykoliv říct ne. A tak jsem do toho šla. A nakonec to dopadlo fajn. Navíc mi přišel email, že se budou snažit domluvit aby šel výtisk časopisu  poslat i do zahraničí  a já  pak mohla všude machrovat, že jsou moje fotky v časopise!:D

Jediné, co mě trochu irituje, že je v textu pár chyb a nějak nechápu jak se jim to zadařilo. Ale je to drobnost:)







Celý časopis najdete ZDE. Určitě se doporučuji podívat i na další díly, protože jsou tam  opravdu nádherné fotky od skvělých fotografů.

A na závěr.  Po dlouhý době jsme se podívala na svůj starý blog který jsem měla  v letech 2009-2014 a vážně jsme se pobavila a našla tam opravdu poklady. Tady  máte pár ukázek ze začátků mé hvězdné fotografické kariéry! Myslím, že víc k tomu dodávat nemusím!:D Fotky jsou z roku 2011.











You May Also Like

5 komentářů

  1. Náhodou, ty fotky se ti povedly! :) Článek si hned zajdu přečíst, je to rozhodně nějaká šance a je dobře, že jsi nakonec svolila, obzvlášt, když ty otázky nevypadají jako něco pro tebe nepříjemného:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám to podobně, když jsem v jednom kole - mnohem víc toho stíhám a bez mrknutí oka se donutím makat na věcech, ke kterým nejsem schopná vstát, když mám volno. Protože to člověk tak lehce sklouzne k lenosti a výmluv typu "mám ještě čas"... :D
    A s focením mužů jsem na tom taky podobně, nedávno mě kamarád požádal o focení na album... Něco z toho nakonec vzniklo, ale obavy jsem měla řádné. :D Fotíš krásně, líbí se mi obě jeho fotky. :)
    Gratuluju k publikování v časopise, zvlášť jestli tvrdíš, že tam mají fotky úžasných fotografů - jsi jedna z nich. :)))
    A ty začátky :D náhodou, líbí se mi ta fotka plná vlčího máku. Má své kouzlo. Nějak se prostě začít musí... :D

    OdpovědětVymazat
  3. to sú krásne úspechy predsa :) nie som žiadny odborník, ale fotky sú vždy krásne :))

    OdpovědětVymazat
  4. Velká gratulace k článku, každá propagace je dobrá, ne? :) Jinak co se týče starých fotek, sama moc dobře vím, jak někdy mohou člověka zaskočit. Ale co, každý jsme nějak začínal, ne? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten časopis! gratuluju!!! :))
    A ty začátky. Miluji to. Koukat se na začátky lidí, kteří jsou dobří v tom, co dělají. Je to motivace a dokázání toho, že když se chce, tak všechno jde. :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat