Snění s Antonií

by - března 11, 2017

Venku prší a já si tu sedím zabalená v dece, popíjím čaj a říkám si o čem bych vám tak mohla napsat a pak jsem uviděla tuhle fotku. 
Je jen málo mých fotek z kterých byl byla nadšená. Tedy při focení bývám nadšená často, protože na miniaturním displeji foťáku vypadá všechno mnohem líp, než pak na monitoru, kde pak vidím, co všechno je špatně. Ovšem z téhle jsem měla radost už od toho okamžiku, kdy jsem ji vyfotila, přes úpravu a i po pár dnech, co na ni koukám a jsem za to opravdu ráda, protože  že mi to vylepšilo moji  pochmurnou náladu, která se mě držela poslední dva týdny.

Jen mě vždycky trochu zamrzí, že právě ty fotky, které mám ze všech nejradši se skoro nikomu nelíbí, za to ty největší kýče, ty se líbí všem. Nechápu!:D

Budu ráda, když mi napíšete jaká verze se vám líbí víc a můžete si tipnout, která  vede u mě, i když ono je to asi jasné!:)
Foceno : Canon 70D + Helios 40-2 85/1,5






You May Also Like

17 komentářů

  1. Mně se líbí ta druhá upravená. Fotka krásná, výraz, slečna, prostředí :) S těma fotkama to znám, na miniaturách krásné a pak v pc žádná hitparáda, tak fotit znovu a znovu..

    OdpovědětVymazat
  2. První je krásná :)
    A také to znám moc dobře, otevřu fotku v pc a už mi nepřijde tak pěkná a kvalitní :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí více studenější úprava. Každopádně mi na té jinak krásné fotce vadí ten list či co u pusy, vypadá to, jak kdyby při tom zasnění jedla housenku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že toho jsme si absolutně nevšimla, až teď jak si mě na to upozornila a čím déle an to koukám, tím víc mě to irituje:D Zkusím to dát pryč:D

      Vymazat
  4. Přesně jak říkáš! ve foťáku si říkám ježiš to je super fotka, ten moment jsem zachytila fakt dobře, pak to hodím do počítače a zjistím co vše tam je špatně a že ji můžu rovnou smazat :D to je děs

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Urcite ta druha verzia napravo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak mě se víc líbí ta druhá verze. :) Ale jinak to mám stejně! Já sice nejsem žádný skvělý fotograf, jako třeba ty (:D), ale taky hodně fotím, a tak se mi občas stane, že vyfotím něco, co se mi hrozně nelíbí a lidi mi říkají, jaká je to krása a naopak. :D

    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalá úprava, jak první, tak druhá, ale za mě více sedí ta druhá, umím se do ní víc vcítit:)

    OdpovědětVymazat
  8. mne sa viac páči tá druhá :)

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi víc ta druhá verze (je taková čistá a přirozená). Ta první je zase teplejší. Ale pěkné a použitelné jsou obě! :)

    Inka Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
  10. Obě fotky jsou krásné, ale ta druhá verze se mi zamlouvá víc. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Za měta víc do žluta :) Působí na mě příjemněji :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  12. Kouzelný :) ale asi ta druhá je lepší :)

    OdpovědětVymazat

Instagram