Nový Zéland : Piha beach

by - března 04, 2017

Když jsme se po pár dnech cestování po Northlandu vraceli zpátky do Aucklandu, tak jsme se zastavili na Piha beach.  Od té doby, co jsem viděla pár fotek, jsem se hrozně těšila až se tam podívám.

Bohužel nám nevyšlo moc počasí a celou dobu hrozně foukalo a byla zima. Takže  místo romantické procházky jsme se soustředili akorát na to aby nás to neodfouklo. I když na fotkách se  to tváří jako že nic.

Přiznám se, že moje očekávání bylo poněkud větší a oproti ostatním místům, které jsme  při cestování viděli mi pláž nepřišla nic extra. Korunu tomu nasadil kemp, který byl hned vedle pláže a byl to jeden z nejdražších a  nejhorších kempů, kde jsme  zůstávali přes noc.

Věřím, že kdyby  bylo lepší počasí, tak  by se mi tam líbilo mnohem víc, ale i tak jsme ráda, že jsme se tam jeli podívat, protože kdyby ne, tak bych si zase říkala o co všechno jsem přišla.

A tady aspoň pár fotek.
Krásný večer všem, G.














You May Also Like

10 komentářů

  1. Wow, to je kouzelné! :) A jak vám tam hezky svítilo sluníčko, musela to být úžasná atmosféra. :)

    blog Days of Daysy

    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
  2. To je jak ze snu, krásné fotky, ani počasí jim neublížilo, fakt nádhera ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky! ♥ Škoda toho počasí..

    OdpovědětVymazat
  4. Ach ty tvoje fotky umí tak dokonale pohladit po duši <3 Ty být má fotografka, hýčkám si tě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera:)
    http://beautybookbyhana.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. A na fotkách to vypadá krásně! Ale chápu, tady byl nedávno taky hrozný vichr a to pak člověk vysloveně trpí, když je venku, nemám to ráda.

    OdpovědětVymazat

Instagram