Photoshoot with Ludmilita II

by - března 03, 2017

Krásný večer všem, 

Vždycky si hrozně naplánuji, co všechno vám napíšu ( joo, zase jsme u toho plánování!) a když pak přijde na věc, tak   zjistím, že jsem vlastně úplně všechno zapomněla a  nic nevím. Občas ani nevím čí jsem.

A protože jsme hlava děravá, tak jsem taky zapomněla na  fotky s  krásnou Luďkou. První várku jsme mohli vidět někdy v říjnu ( najdete ji ZDE) a samozřejmě jsem vám naslibovala, že další vám ukážu co nevidět. Takže nová definice, co nevidět je 5 měsíců, už si trochu připadám  jak reklama na nově, která slibuje, že ten film začne za chvíli, ale vy se mezitím stihnete ještě přežrat, uklidit celý byt a ještě z z toho jejich za chvíli zestárnout.

Ale dost řečí. Všechno o focení najdete v předchozím článků, takže se nebudu moct rozepisovat a budu jen doufat, že se vám budou fotky líbit. Navíc mi dala Luďka volnou ruku a sama jsme mohla vybrat fotky k úpravě, což já ráda!:)

Mějte se krásně, G.












You May Also Like

9 komentářů

  1. Fotky jsou kouzelné. ♥ A přirovnání k Nově nemá chybu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krása krása krása, hlavně se mi líbí ty fotky u zdi<3

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nojo, ty reklamy :D Fotky a úprava jsou překrásný, stejně jako slečna :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotosérie :-) Líbí se mi tam ten teplý nádech slunce :-)

    Inka Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
  5. prekrásne, krásne výborne fotky :) výborné farby a nasvietenie :)

    OdpovědětVymazat
  6. Boží boží boží! Ty zasněné, ách ♥

    OdpovědětVymazat
  7. není třeba slov... toto je dokonalost...

    OdpovědětVymazat