Backpackers collection - Antonia

by - března 21, 2017

Jedno z nejkrásnějších míst v Christchurch. Rose garden v Hagley parku.

Bez make-upu, haldy oblečení a  bez plánování co, kde a kdy. A začínám to mít  ráda, protože když nemáte žádné očekávání, nemůže být z výsledku zklamaní.  

Nemám páru jak to bude až se zase budeme muset vrátit do reality a já kolem sebe zase uvidím všechny ty nezbytně důležité serepetičky, které  nutně na focení potřebuji.  Ovšem teď jsem pořád ještě tady a užívám si to.

ANTONIA










Budu ráda, když mi do komentářů dáte vědět, zda se vám fotky líbí:)
Mějte se krásně, G.

You May Also Like

7 komentářů

  1. Accchhhh, krása! ♥ Už se mi po tvých fotkách stýskalo, už jsem je dlouho neviděla a dneska jsem to konečně napravila! :) A musím jenom souhlasit - dokud člověk nic neočekává, tak se nemůže nikdy zklamat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka má neuvěřitelnou atmosféru, úžasný <3

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky! Líbí se mi hlavně ty s pozadím červených růží, je to moc pěkný kontrast. :)

    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, fakt úžasné fotky :)

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky! Dýchá z nich taková ta letní pohoda a zasněný den vyhřátý sluníčkem :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat