Zpátky do minulosti

by - února 02, 2017

Je to pár měsíců, co jsem psala, že bych ráda pár článků ve stylu Zpátky do minulosti, kde bych vždycky vyhrabala nějakou starou fotku/y a  zkusila bych ji znovu ( a i snad lépe ) upravit.


  A dnes tu mám  svůj první pokus .

 S  Leontýnou jsem fotila v průběhu prosince 2013. Nefotila jsem nic jiného než  jednoduché portréty  a pamatuji si jak jsem byla z  fotek nadšená. I zpětně bych tam našla pár fotek, co se mi vážně líbí, navíc L. je přesně ten typ, který bych mohla fotit pořád a neomrzelo to. Ovšem co už se mi líbí méně je můj tehdejší "žehlička styl".  A tak jsem se do toho pustila.

 Nejprve musím přiznat, že jsem měla opravdu problém upravovat fotku v JPG.  RAW mě poněkud rozmazlil a  občas jsem díky němu schopná zachránit i fotku, která by byla v JPG nepoužitelná, ale nakonec jsem se s tím jakž takž poprala. 

Klasicky, jako v posledních týdnech všechny fotky jsem ji udělala  v hnědých tónech.  Tak doufám, že s to aspoň trochu povedlo.

Budu ráda, když mi do komentářů dáte vědět, zda by se vám líbilo víc podobných článků a taky, která verze se  líbí víc vám.











You May Also Like

7 komentářů

  1. Určitě je to fajn tento typ článků i když se mi osobně teda více líbí ta původní úprava, než ta nová, i když ta je zase něco jiného a výraznějšího ;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No pěkný, ta poslední se mi líbí snad nejvíc. Já se na staré fotky koukám ráda, a ještě raději se u nich směju :D :) Jsem ráda, že můj styl upravování fotek se zase o něco posunul, mám ráda, když vidím pokroky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí všechny tři! Ty jsi prostě kouzelnice, co se týče fotek :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí hlavně ta první. :) Prohlížela jsem si Tvé články a musím říct, že fotky máš fakt parádní!! :) (Proto už tě stalkuju na instagramu. ;))
    P.S. Když se řekne zpátky do minulosti, v hlavě mi automaticky zní Patrik Hezucký z ranní show. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle typ článků miluju, takže budu nedočkavě čekat na další! :) Ale více se mi líbí původní úprava.

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi asi více nová úprava, ale lepší by to bylo méně do hněda. Něco mezi původní a novou úpravou!

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíce se mi líbí 2. a 3. úprava! :) A rozhodně tento typ článků beru :))

    Přidávám do sledovaných a těším se na další!!!


    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat

Instagram