Zpátky do minulosti II

by - února 14, 2017

Krásný večer všem,

Mám pro vás další pokračování,

Tentokrát jsem vybrala fotky s Karolínou, kterou jsem fotila někdy  na podzim 2014.
Měla jsme možnost ji fotit několikrát  a fotky z tohohle focení patří k mým nejoblíbenějším. Ovšem když se zpětně podívám na ty úpravy tak  si říkám kam jsme dala soudnost. Protože vyžehlený obličej nefrčí ani  teď a nefrčel ani tehdá.

U novějších úprav  je přidaný šum, což chápu, že ne každému se to bude líbit, ale říkala jsme si, že se to k těm fotkám tak nějak hodí. Tak doufám, že se najde někdo, kdo bude stejného názoru:)

Budu ráda, když mi do komentářů dáte vědět, jestli s evám líbí, nebo co by jste případně změnili:)

Fotky jsou upravené v Adobe Photoshop CS6 a focené Canon 600D + Canon 50mm F/1,4




 Originál


2014

 2017


 Originál

2014


 2017

V tomhle případě, jsem si bohužel nevšimla zavčasu, že jsem vybrala trochu jinou fotku a už se mi nechtělo začínat od začátku. ak doufám, že mi to odpustíte.

2014

2017

You May Also Like

6 komentářů

  1. To jsou tak nádherné fotky a rozhodně je úprava lepší aktuální. :)
    Líbí se mi ty syté barvy, podtrhnou její krásu.

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi, že do toho teď dáváš víc teplých tónů. I když já sama teď ujíždím spíš na těch studených. Nějak mi přijde, že to k té zimě prostě patří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám období kdy jedu studené a pak zase jen ty teplé. I když u studených mi bylo dost vyčítáno, že lidi vypadají jak mrtvoly.D

      Vymazat
  3. Wow úprava 2017 o 100% lepší :O klobou dolů, ale to prostě patří k tomu jak člověk s foťákem roste :) Je to pecka. A jee mas stejny fotak jako ja, jen teda tu lepsi pevnou 50 tku - zavidim ;) Já mám spíše ráda teplejší a kontrastnější barvy, přijde mi že ta fotka má život :) A šum vůbec nevadí, máš pravdu hodí se tam ;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný, ty filtry v 2017 jsou vážně efektní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tentokrát se mi více líbí aktuální úpravy. Moc pěkný posun! :))

    Gabux

    OdpovědětVymazat