Pozitivní

by - února 05, 2017

Krásný den všem,

Miluju ty dny, kdy se vzbudím s dobrou náladou a mám energie na rozdávání. A tak  se toho snažím využít.

Dala jsme se na kariéru IT experta.
Jendu věc, kterou  na Zélandu fakt nemám ráda je to, že jsou tu poněkud za opicema. Po 2 měsících, kdy jsem dala notebook dvakrát do servisu a vyhodila  zbytečně peníze , počítač stále nefungoval. I když mi  pán tvrdil, že je naprosto v pořádku a snažil se ze mě dělat debila, což opravdu nesnáším, protože jsem plně kvalifikovaná ho ze sebe udělat sama  a hlavně zadara.
A tak jsme se na to vrhli a  tadáá. Notebook funguje. Když teď  sama dokážu vyměnit harddisk, poztrácet pár šroubů a pomačkat něco v biosu jsem  možná i kvalifikovanější než ti joudi v servisu.

Bude se fotit
Po všech těch týdnech jsem jsme projížděla webový stránky,  facebookový skupiny  a nemohla najít nikoho na focení  se mě začali zmocňovat trudomyslné myšlenky mě nakonec osvítil poslední nápad. A mám v plánu udělat takovou menší backpackerskou kolekci. Protože koho jiného fotit, než ti, co přijeli ze stejného důvodu jak my. Sice ještě nevím jak to pojmu a taky to třeba nepojmu nijak a prostě budu fotit, to co obvykle, ale i tak z toho mám fakt super pocit.  Navíc i díky tomu se mi dostalo nabídky fotit dvě  zakázky.

Ale zatím aspoň pár fotek, které jsme nafotili minulou sobotu ráno. Kdy měl drahý radost, že ho nutím vstávat v 6 a ještě větší, když jsem se pak snažila vyfotit doma před oknem a nebyla sto zaostřit:)









A navíc jsem si po měsících odříkání  udělala  jednu obrovskou radost. Jo jsem materialista, ale pořád to můžu svést na to, že mi došli důvody proč si ho nekoupit.

Už abych ho měla u sebe.  Můj nový ruský krasavec Zenit Helios 85mm F/1.5. A  navíc ho při jeho váze můžu využít jako zbraň. A balíček 2v1 se vyplatí!



Je ještě pár dalších věcí o kterých bych vám  ráda řekla, ale nechci je zakřiknout a navíc se moc dobře znám jak nedokážu dotáhnout věci do konce. A navíc by mi byla potom hanba, že   nic  nevydržím:) Takže mi dejte pár týdnů a když    bude s čím, tak vám to povím!:)

Pac a Pusu, G.



You May Also Like

4 komentářů

  1. S tím noťasem máš pravdu, kolikrát si fakt taky připadám chtřejší, než kdejaký ajťák, co mi řekne "to nejde". :D Někteří z tebe chtějí akorát vytahat peníze tím, že si u nich koupíš nový noťas. :D Naštěstí můj brácha se nedávno začal o počítače dost hluboce zajímat, takže už vše řeším jen u něj a dokonce jsem se i něco přiučila. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně pozitivní článek :)
    Já už se také cítím jako odborník na IT, vždy něco pomačkám a už to jde. A nestojí mě to ani korunu.
    To focení ti moc přeju! Určitě vymyslíš něco geniálního a originálního :))
    Za mě top fotka je ta druhá. Dýchá z ní nádherná atmosféra.

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  3. Dni, kedy mám dobrú náladu milujem aj ja, celkovo sa mi potom aj darí. Určite foť! Aj ja mám túto aktivitu veľmi rada a chcela by som sa v nej aj zdokonaľovať. Ja som nedávno zainvestovala do 50 mm F/1,8 a zatiaľ som veľmi spokojná :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl můj první pevný objektiv a je skvělej! Hlavně za tu cenu:)

      Vymazat