Jsem Plánovač

by - února 25, 2017

Jsem Plánovač.


Můžu plánovat od rána do večera a i to, co  naplánovat nejde vám s přehledem naplánuji.


Plánuji si jak budeme cestovat. Pak mi dojde, že na to vlastně nemáme peníze, takže začnu plánovat jak si na to vyděláme. Hned potom my dojde, že už vlastně nebudeme mít víza, takže i kdyby se plán zadařil a my měli peníze a mohli cestovat tak  nemůžeme.  Naplánuji teda, že si musíme zažádat o prodloužení, který možná ani nedostaneme protože  jsme nesplnili  všechny podmínky  a nemáme odpracované potřebné týdny na sadech. Takže  vlastně úplně prvně musím naplánovat, kde si ten zbytek odpracujeme, protože jinak veškeré moje plánování půjde k šípku. A ještě musím  naplánovat, že najdu někoho, kdo to za mě zrealizuje, protože  joo plány ty mi jdou, ale realizace těžce pokulhává.

Naplánovala jsem si, jak budu jíst děsně zdravě a pořád (joo opravdu pořád ) cvičit. Znělo to hezky. Bohužel mě při tom všem plánování vůbec  nenapadlo, že bych mohla být líná a nenažraná. 

Naplánovala  jsem si jak budu děsně spokojená, budu vesmírovat a všude kolem mě budou poletovat jednorožci, ale pak přijde někdo, kdo  mě nasere a je po plánu.  Musím to příště naplánovat lépe.

A nejlepší jsou ty  dlouhodobý plány, který  nevycházejí už vůbec, což ale rozhodně není překážka si vesele plánovat dál. A tak si plánuji a přeji si , že  budeme mít jednou práci, kterou budeme milovat. Byt s velkou knihovnou a v obýváku  přes celou zeď mapu světa, kam si budeme dávat  fotky z našeho  cestování  a místo dětí  si pořídíme psa Džema a   kočky Marmeládu a Fialku. A já tomu věřím, protože už dávno jsem si naplánovala, že budu šťastná!  I když šťastná už vlastně sem, takže nejšťastnější!

A co vy, jak jste na tom s plánováním?

Je mi jasné, že celý článek působí poněkud zmateně, ale vždyť mě znáte.


You May Also Like

8 komentářů

  1. Jsem také plánovač, těší mě :D I jsou mi povědomé ty myšlenky okolo toho, i když se točí kolem jiných témat. Tak přeju, ať ty plány vyjdou a když ne, budou další, třeba i lepší. Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásnej článek! :) Přijde mi strašně uvolněnej a milej, úplně jsem se při jeho čtení usmívala :) Já jsem na tom s plánováním blbě, vlastně by se dalo říct, že jsem veškerý plánování už vzdala, nikdy mi nic podle plánů nevychází a já jsem pak z toho akorát celá rozmrzelá.. Teď se učím nechat věci volně plynout a zatím to je fajn :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som tiež plánovač, keď si to napíšem všetko na papierik, cítim sa odhodlanejšie a zahodím svoju lenivosť, pričom sa to snažím splniť. Pri plánovaní sa tiež cítim bezpečnejšie a sama sebou, no občas to ozaj býva na škodu, pretože stále platí pravidlo, že najlepšie veci prídu spontánne/neplánovane.

    P.s.: to cvičenie ma pobavilo, mám to tak rovnako! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já plánuji furt něco :D Ale většinou mi to taky nevyjde. Buď jsem líná, nenažraná, nemám peníze nebo tak něco. Takže těší mě! :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  5. Taky ráda plánuju. Ale zas ne všechno, jen když se mi chce. :) Ráda dělám i hoodně spontánní věci. Zas ale když už se do plánování ponořím, tak totálně a do detailu. :D Ale přítel je mi pak třeba na výletech dost vděčný, když přesně vím odkud kam a v kolik jede jaká tramvaj nebo kudy přesně se dostaneme tam, kam chceme jít a jak dlouho to bude trvat pěšky.

    blog Days of Daysy

    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
  6. "Bohužel mě při tom všem plánování vůbec nenapadlo, že bych mohla být líná a nenažraná." Hodně dobré. :D
    Mám to podobně, plánuju pořád, i když už předem počítám s tím, že to stejně nevyjde. Ale nějak mi to pomáhá se orientovat v tom, co vlastně dělám a chci dělat.
    Nádherná fotka. ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky hrozně ráda plánuju, ale někdy jsem takový autista...Jakože když mi změníš plány, tak jsem z toho docela vykolejená :D

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem takový ten plánovací typ:D Všechno plánuju na minuty, do posledního puntíku:D

    OdpovědětVymazat

Instagram