Photoshoot s Cori

by - února 21, 2017

Krásný večer všem,

Právě dokončuji fotku pro Tiphaine a při té příležitosti jsem si říkala, že vám ukážu  fotky z poslední focení s Cori.

Bohužel počasí tu několik dní nestálo za nic, takže o sluníčku jsme si mohli nechat jen zdát, ale  zase bylo v parku poměrně liduprázdno, což se v neděli dopoledne opravdu nestává.

Ale i přes zakaboněné počasí se nám pár fotek podařilo nafotit a tady je aspoň malá ukázka. Pořád mě ještě nepřešlo upravování do teplých barev, Tak uvidíme jak dlouho to ještě bude pokračovat:)


Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, zda se vám fotky líbí:)

Technika: Canon 70D + Helios 40-2 85mm F/1.5 




You May Also Like

7 komentářů

  1. Už jsem tuším jednu fotku viděla na instagramu. Vypadá to nádherně! :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. První fotka boží! A druhá má s tím novým objektivem opravdu své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  3. Krása! Hlavně ta první je opravdu božská :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky :) Ja som bola naposledy fotiť so spolužiakom a veľmi ma mrzí, že teraz nemám veľmi čas brať foťák do ruky :/
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  5. To je přesně ono, jak jsem psala u článku s objektivem - spíš takové portréty, víc "zblízka". Tady ty teplé barvy neskutečně sedí a obě fotky jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky a přece jen se mi ta první líbí o něco více. Je nádherná.

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera - miluji fotka v takovém stylu a barevném nádechu. Jsou hrozně uklidňující :)

    Festival světel jsem viděla v Amsterdamu a bylo to kouzelné. Středověký nebo mystický festival vždycky obdivuji a ráda bych se na nějaký někdy vydala. M

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat

Instagram