Photoshoot with Radka

by - ledna 05, 2017

 Krásný večer všem,

Už nějaký  měsíc mi tu leží fotky s Radkou. Je to zatím jediné novozélandské focení, které jsem tu měla a ještě hned první týden v Aucklandu.
Pár měsíců před odletem, jsem koukala na Model Mayhem, protože jsem  chtěla předem domluvit pár focení a  při projíždění profilů mě hned jako první zaujala Radka. A jako bonus byla Češka. no neberte to.

Nakonec slovo dalo slovo a  a ani ne týden po příletu jsme vyrazili fotit a tady máte výsledek.

Fotily jsme v Domain Parku. Část fotek jsou focené ve Winter Garden, což je jedno z nejkrásnějších míst, které jsem v Aucklandu viděla ( víte jak jsem posedlá skleníky! ) a druhou část u Auckland War Memorial Museum, což je budova opravdu impozantní:)


A protože  jsem si řekla, že je na čase začít plnit  novoroční předsevzetí, tak jsem napsala na jednu stránku a už se pomalu rýsuje nějaké focení. Tak doufám, že to vyjde! 

A doufání číslo dvě je ohledně počítače, který bohužel pořád nefunguje a já nemám na čem upravovat. Takže mu dávám max 14 dní, na to aby se sám opravil a dělal mi už jenom radost! Protože jen ze Zélandu mám v počítači asi 50 složek a z toho jste viděli možná tak 4:D



A potřetí! Doufám, že se vám budou fotky líbit:)




















You May Also Like

2 komentářů

  1. Nádherná slečna! Moc se mi líbí atmosféra fotek se skleněnými okny a pak ty romanticky zasněné pod nimi. Krásná série! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta třetí je úplně kouzelná!! Já teď první fotím ve sněhu a jsem z toho zatím dost rozpačitá. Nějak jsem od toho čekala mnohem víc :D

    OdpovědětVymazat

Instagram