Nový Zéland: Vánoce v Nelson

by - ledna 22, 2017

Krásný den všem,

Vánoce  byli sice už před měsícem, ale i tak bych se s vámi ráda podělila o ty naše.

Musím se přiznat, že jsem se na Vánoce vůbec netěšila, díky hrozným vedrům byla vánoční nálada někde v nedohlednu, jako správný jedlík jsme si zoufala nad tím, jak neochutnám žádný cukroví a  celkově z představy  Štědrého dne někde v  kempu mi stály vlasy hrůzou.  Ale nakonec  jsme se měli fanfárově.

Podařilo se nám najít si apartmán v Nelsonu a pocitem, že strávíme pár dní jako normální lidi, a že budeme mít koupelnu a záchod jenom pro sebe vypadalo najednou všechno růžový. A taky že bylo.

Udělali jsme si kotel bramborového salátu, upekli si místo cukroví výborný čokoládový dort s ostružinami. Koukali na Sám doma a Lásku nebeskou a celkově si užívali tu vánoční pohodu. A stačilo jen zatáhnout závěsy a fakt jsme měli pocit, že venku už je dávno tma. Neměli jsme sice stromeček, ale  i tak to byli jedny z nejhezčích Vánoc, které jsme za posledních tři roky, co jsme netrávili v Česku zažila. A to se počítá ♥






Hned od rána, jsme si pořádně nacpali pupky.


A protože Štědrý den vyšel zrovna na sobotu, kdy bývají   na Montgomery square trhy, tam jsme vyrazili tam. Všude byla spousta lidí a hrozně milá atmosféra. Všude stánky s jídlem  a ručně vyráběným zbožím.  Měla jsem co dělat, abych  nezačala kupovat dárky pro všechny.




Zašli jsme si na nejlepšé zmrzku ever, popovídali si s panem zmrzlinářem, který nám říkal jak se mu v Praze líbilo.


Čokoláda a rybízové víno♥



A po obědě vyrazili na pláž.  Když je  hezky, tam na Tahunanui beach potkáte celý Nelson. Ale protože docela foukalo a nám byla na ležení na pláži docela zima (což jsme asi byli  jediní!), tak jsme se jen prošli a vyrazili směrem  k přístavu.  Chodník vede kolem silnice, odkud je krásný výhled na Haulashore Island a na všechny plachetnice, které k němu míří.








Haulashore Island





A pak už byl pomalu čas jít si nacpat pupky. A to doslova. Snědla jsem asi tunu bramborového salátu a  nebyla se schopná  na posteli ani překulit, ale i tak jsem si to náramně užila:)

 Pracant♥

 Mají tu skoro stejně dobré víno jako my doma!

 Alá udělej úžasnou fotku toho dortu. Asi znás foodblogeři nebudou.

Druhý den jsme jsme vyrazili na procházku po Nelsonu. V centru je park kde najdete Christ Church Cathedral, která sice není zas tak veliká, ale vypadá vážně krásně. Docela změna proti všem těm dřevěným kostelíků, které jsme tu měli možnost vidět.













Naší další zastávkou byl Queen's Park, kde bylo sice pár moc hezkých míst, ale musím se přiznat, že jinak mě moc neuchvátil.






A nakonec jsme měli v plánu Founders park a Miyazu Garden .

Bohužel Founders park byl zavřený a my si mohli vyfotit maximálně větrný mlýn. Což mě sice trochu mrzelo, ale co se dá dělat.



Miyazu Gardens mají oslavovat vztahy mezi Nelsonem a  japonským  městem Miyazu. Musím říct, že jsme měla poněkud zkreslené představy z filmů, jak takové japonské zahrady vypadají, ale i tak se mi tam moc líbilo. Navíc  se kolem zahrad rozkládá park, kde  se můžete natáhnout  a mít výhled přímo na přístav. Neberte to.







A protože drahý dostal  od Ježíška longboard, tak jsme se navečer vyrazili na něm naučit jezdit. Nic jsem si nezlomila a považuji to za dost velký úspěch. Takže asi tak.






Další den už jsme vyrazili smět Abel Tasman National Park a o něm zase někdy příště.

S láskou, G.

You May Also Like

3 komentářů

  1. Skvelé fotky! Si viem samu seba predstaviť na tých trhoch, chcela by som všetko! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky skvělé jako vždy a tvůj styl psaní je stále lepší a lepší :))
    Já bych se na longu zabila :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Co já bych dala za tak fotogenická místa :) a celkově vám závidím, že jste si užili Vánoce v klídnu a pohodě. U nás se zase všechno hrozně hrotilo a celkově jsem si klid užila snad až týden po svátcích, kdy jsem si konečně hodila nohy na stůl a snědla zbytek cukroví.

    OdpovědětVymazat

Instagram