Líný leden

by - ledna 28, 2017




Bydlíme!
Po 4 měsících strávených v autě, sdílení  nechutných koupelen a ještě nechutnějších kuchyní zase žijeme jak lidi. Můžeme se každý den vysprchovat, upéct si dort a sednout  si v posteli  a dokonce se najíst u stolu. O elektrice a internetu ani  nemluvím. Je to slast.

Plním si svoje "předsevzetí"

  •  Šla jsme do obchodu bosky, teď už  chybí jít jen v ponožkách, ale  zatím na to nemám koule. Už jen když jsem šla bosky, tak jsem měla pocit, že na mě všichni čučí, v ponožkách by mě asi ranilo.
  •   Čtu. Stáhla jsem si asi milion knížek a za leden už jich dokonce 7 přečetla. Poplácání se po rameni.
  • Neutrácím. K čemuž mě bohužel nevede žádný poetický důvod, že bych šla do sebe nebo tak, jen jaksi není co!:D ( Bydlíme kousek od největšího obchoďáku, který jsem na Zélandu viděla. Takže chodím pouze okolo, slintám na výlohy a sem tam mi ukápne slza zoufalství )
  • Cvičím. Sice to nikdo nečekal, ani já, ale fakt se to děje.  Zatím mě u toho pepka netrefila, jsem zvědavá kdy to přijde. Tajně si přeju aby se z toho stal stejný koníček jak z pojídání dortíků. Jsem naivka.

Taky jsem se za poslední týden jsem se snažila udělat něco s designem, tak doufám, že se vám líbí. ještě mě čeká úmorná  práce všechno roztřídit do rubrik, ale zatím jsem docela spokojená a doufám, že mě zase brzo nepřestane bavit.

 Ale abych se zase nepřechválila. Pořád se cpu prasárnama a jen představa práce mě unaví tak, že si musím jít  dát dvacet.

Navíc je mi hanba, protože jsem v poslední době dost smuténka a místo toho abych si užívala, že tu jsem, tak trucuji a rochním se ve vlastním neštěstí, že ne všechno vychází tak jak by mělo. Nějaká velerada, jak být happy jak dva grepy?

A jaký byl váš leden?


A ještě pár fotek, co jsem během ledna stačila nafotit. Víte, že popisování mi moc nejde, tak na to prdím.





Opožděný dárek k Vánocům od drahé polovičky.

Ze zadu vypadáš líp!












A jaký jste měli

You May Also Like

6 komentářů

  1. moc hezky design! a fotky nejlepsi!! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky, aj ja chcem niekde takto ist, ach. Uplne ze krasa. Inak a tiez by som chcela menej utracat, ale to by som musela mat taku motivaciu ako ty, aby tomu bolo tak :D

    OdpovědětVymazat
  3. Necvičím, nečtu, utrácím, nemocinkuju. Takhle bych shrnula svůj leden já :D

    Jak být happy jak dva grepy? No tak asi na všechno z vysoka a užívat si přítomnosti. Jinou radu nemám.

    Ohledně fotek už je snad i škoda něco psát. Jsou dokonalé jako vždy. Nejvíc mě za srdíčko chytly první dvě a pak hvězdy. :3

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  4. Když nepočítám letenku do Malajsie, tak jsem taky skoro nic neutratila :D :D Ty fotky jsou tak nádherné! Musíš být happyend a užívat si to za nás, co nemůžem! Snad se nálada brzy zlepši.. Kup si třeba něco malého, aby to bylo rychlejší :D ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ách ty tvoje fotky žeru! A co teprve tam být a kochat se :)
    A samozřejmě držím pěsti, ať se daří v plnění tvých snů - což ti jde mimochodem skvěle :) Hlavně nepřestávej, jsi totiž užasná

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky. A design se mi líbí, jako vždy. Přijde mi, že děláš hezké světlé a přehledné designy, takže je radost na tvém blogu pobýt :)

    OdpovědětVymazat

Instagram