Jak jsem se byla fotit

by - ledna 14, 2017

Krásný den všem,

Na konci roku jsem si říkala, jak by bylo fajn  se znova vrhnout na focení. Navíc když je tu super počasí a spoustu krásných míst, kde by se dalo fotit.

 Musím říct, že mě ani ve snu nenapadlo, že bych tu mohla mít podobný problémy jako doma.  Napsala jsem na jednu stránku, že hledám modelky na focení a k mému překvapení a nadšení se mi během chvilky ozvalo asi 7 holek a já si plánovala jak si konečně vynahradím ty měsíce bez focení. Bohužel se nekonalo. Nakonec se ukázalo, že  6 slečen ze 7 si můj post ani pořádně nepřečetly  a jsou stovky kilometrů ode mně. Shodně všechny v Aucklandu.   A ta poslední pro změnu už ani nereagovala. Tipla bych si, že  je taky v Aucklandu, ale že jí to docvaklo  dřív než jejím kolegyním.

No co se dá dělat. Pár dní jsme trucovala a fakt mě to mrzelo. Nakonec jsem si říkala, že přece nenechám takový krásný místo ležet ladem a přemluvila jsem drahou polovičku, že by  jsme mohli jít společně něco nafotit. A tak jsme  vyrazili a tady máte výsledek.

U některých  fotek jsem udělal dvě verze a furt si nejsme jistá, které se mi líbí víc. Ale budu ráda, když mi do komentářů dáte vědět:)

Mějte se fanfárově, G.











You May Also Like

8 komentářů

  1. Jsou skvělé, nejvíc mě nadchla ta poslední. Btw, nejsi nějak moc hubeňour? Jak to sakra všichni děláte - já jen slyším palačinka a je jedno, kolik hodin běhám na pásu, prostě mám náhle dvě kila nahoře :D :D
    Jinak co se týče těch verzí, tak mě se víc líbí ty syté. Mám celkově moc ráda syté barvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky Peto!:) To je jen optickej klam:D jeste ted me bolej nohy jak jsem se je snazila natahovat aby vypadaly hubenejsi:D takze asi tak:D

      Vymazat
  2. Ty se povedly :)
    Moc ti to na nich sluší a to okolí vypadá parádně.
    Mě se více líbí takové ty méně výraznější :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi neskutečně fotogenická až blednu závistí :D Dokáži si tě představit na titulce časopisu, hlavně ta první fotografie je famozní! :)

    OdpovědětVymazat
  4. K atmosféře místa mi více sedí "vybledlejší" verze :) Nejkrásnější je ta poslední ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je krása! Nádherné přírodní fotky a v kontrastu s tvými vlasy fakt pecka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou skvělé jako vždy! A ta atmosféra, která z bledších fotek vyzařuje je parádní.

    Gabux

    OdpovědětVymazat