Taipei - Taiwan

by - prosince 05, 2016

Krásný den všem,

Je to pár dní zpátky, co jsem pro vás napsala " děsně vtipnej" článek, který se mi pak podařilo jedním kliknutím smazat. To už bohužel  tak vtipný nebylo. Vlastně to nebylo vtipný vůbec. Jediný, koho to pobavilo  byla moje drahá polovička, která se mi smála, že jsem matla.

Ale dost  řečí a dneska pro vás  mám pár fotek z našeho stopoveru v Taipei na Taiwanu.

Naše zastávka v Taipei trvala sice 17 hodin, ale protože jsme většinu času byli spíš jak chodící mrtvoly, tak jsme toho moc nestihli. Poučení pro příště, že to chce aspoň dvou denní stopover aby jsme si odpočinuli a měli víc času si prohlédnout město. Takhle jsme jen využili  výlet  v místní továrny na dorty a do jednoho z chrámů.

Přiznám se, že  samotná továrna mě moc nenadchla a  jejich dobroty mi nechutnali vůbec ( což je ale hodně subjektivní ), ale za to Sansia & Zushih Temple byl úchvatný a nebýt  našeho průvodce, který se nás snažil vší silou uspat by to bylo super.



Sice jsem toho z Taipei  neviděla moc a věřím, že  je ve městě spoustu dalších krásných staveb, které určitě stojí za navštívení, ale moc mě neláká se tam vrátit. Navíc i přesto, že bylo cca 20 stupňů, tak  díky vlhkosti bylo pocitově tak 35 stupňů a po více než 30 hodinách, co jsem byla fakt  ráda, že jsem neodpadla hned, co jsme vylezli z haly.























































You May Also Like

5 komentářů

  1. Tam je krásne tie fotky sú úžasné ;)

    OdpovědětVymazat
  2. fotky krasne. <3
    a rozesmal me pruvodce, co se vas snazil uspat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky, taky bych se tam jednou ráda koukla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tam chci taky. Dýchá z toho úžasná atmosféra :3

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Instagram