Nový Zéland - Bay of Islands

by - prosince 14, 2016

Krásné ráno všem,

Mám pocit, že všechno strašně rychle utíká. Přesně na Štědrý den tu budeme už  čtvrt roku. Přijde mi to jako  před týdnem, co jsme stáli na letišti  a jako včera, co jsme snídali na jedné z pláží v Bay of Islands.

Northland byl jednou z nejkrásnějších částí Severního ostrova a pohled na Bay of Islands byl úžasný!  Vždycky si říkám, že už nemůžu vidět, nic co by bylo lepší, ale  tady jsou všechny  výhledy dech beroucí a člověk většinu času jen stojí s otevřenou pusou.

Bohužel jsme  neměli moc času a popravdě ani  financí na to, aby jsme si zaplatili potápění a spoustu dalších radovánek, kterých zde nabízeli opravdu hromadu, ale i tak procházky podél pláží stačily abych si to tam zamilovala.

P.S.: Někdo se mě před nedávnem ptal, jestli je to tu přesně takové jaké jsem očekávala a musím říct, že je jiný. Příroda je tu ještě mnohem úžasnější, než můžete vidět na fotkách, všechno je  tak zelené, že to ani zelenější být nemůže a lidi tu žijí úplně jinak než jsme zvyklí a všechno tu tak nějak plyne.










You May Also Like

5 komentářů

  1. kraaasne fotky! snad to se mi povede to take jednou videt vsechno na vlastni oci .)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky. Asi tam chci. Ne. Já tam musím.

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  3. Takže konečně země, kde je tráva opravdu zelenější, než v u nás? :) ;-)

    OdpovědětVymazat

Instagram