7 dní do Vánoc

by - prosince 17, 2016

Moje vánoční nálada má asi 25 stupňů Celsia a  já mám pocit, že se brzo upeču. Takže máme dost  problém s navoděním vánoční nálady.  Přeci jen horká čokoláda,deka. teplý pyžamo a nějaký santovský fusakle by nás s největší pravděpodobností dorazili.


Ale snažím se seč můžu. Dnes poprvé jsem si pustila pár vánočních písniček a snažím se předstírat, že mi není vedro a že tu nesedím v kraťasech. Jde to z tuha. Už jen chybí se pokusit upéct vanilkové rohlíčky na vařiči alá Láďa Hruška.  
Dokonce už mi přijde roztomilej i Justin Bieber v Mistletoe , což je jasný náznak  toho, že konec na sebe nenechá dlouho  čekat.

Ovšem stejně se těším až se  s drahoušem půjdeme  na Štědrý den projít po pláži, uděláme si na večeři  bramborový salát a lososa, vlezeme si do postele a budeme se dívat na  S čerty nejsou žerty, Sám doma a Lásku nebeskou. A budeme si užívat, že spíme v normální posteli a máme koupelnu a kuchyň jen pro sebe. Nezní to krásně?

Takže ještě přežit 4 dny v práci, velký nákup a udělat si krásnou fotku, kterou všechny vyprudíme, protože oni musí doma klepat kosu a ani santovské fusakle je nezachrání!


Ten kdo mi  pošle krabičku  cukroví  se dostane do závěti!

A protože jsou ty Vánoce, tak chci někomu udělat radost. Tak kdo z vás chce dostat  pohled?:)
Napište mi do komentářů jaký pohled by se vám líbil nejvíc a já pár z vás vyberu a pošlu vám ten nejlepší liebesbrief jaký jste kdy dostali ( kecám, ale budu se snažit! )


You May Also Like

5 komentářů

  1. No my tady na olomoucku máme kosu docela pěknou, není jak vám.. i když na druhou stranu, miluju tuhle vánoční atmosféru, takže být na vašem místě, trošičku by mi to chybělo... Ale i tak vám zavidím to teploučko, pláž, moře... Cukroví jsem letos napekla docela dost, takže bych se klidně i rozdělila :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tady je ošklivo:( chápu, ze naladit se na tu správnou vánoční vlnu v tom vedru asi moc nejde :D mě by udělal radost stejnak ale pohled s přírodou nebo s mořem 😇

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, co já bych dala za procházku po pláži. Zima mě baví jen opravdu hodně nárazově :D a sníh taky není, takže je prostě jen šedavo a hnusno. Celkově mám letos náladu pod psa, Vánoce se mě nějak nedotýkají. Jen stojí hromadu korun.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, kdybych to jen věděla dřív, klidně bych ti nějaké to cukroví poslala, mám toho tento rok docela dost a strašně moc ráda lidi obdarovávám. :D Tak příště si řekni! ;)

    Jinak já pohledy totálně miluju. ^^ Mám z nich v uchyni takovou dekoraci - rybářskou síť a na ní zavěšené všechny své pohledy malinkými kolíčky. A ty, které mi přišly od přátel nebo rodiny mám zase na ledničce, takže by se mi mooc hodil něaký do sbírky, praktivky jakýkoliv, který mi ukáže nějaké nové místo. :))

    Jinak ať nezapomenu na to hlavní - kvůli čemu tu jsem - přišla jsem ti popřát krásné Vánoce, i když je budeš mít asi docela netradiční, ale věřím, že si je užiješ i tak. No a taky samozřejmě všchno nejlepší do dalšího roku, ať ti všechny cestovatelské plány vychází a hlavně ať se ti daří u tvého focení, abychom my fotomilové pak měli na co tady koukat! :D :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za krásné přání!!:) I tobě jen ty nejkrásnější svátky, čas strávený s rodinou a hodně lásky:) A úspěšný rok 2017 ve všech směrech!:)

      Vymazat

Instagram