Plánujeme, 2017

by - prosince 29, 2016

Všechno tak strašně rychle utíká a já mam pocit, že to vůbec nestačím sledovat. A protože už  moc času do konce roku nezbývá, bylo potřeba si všechno předběžně ''naplánovat''. Navíc víte jak moc miluju když je pak všechno úplně naopak.


A co bych během roku 2017 ráda stihla??

Cestování
  • Stihnou procestovat celý Jížní ostrov
  • Jet v zimě na dovolenou na Fiji
  • Na cestě domů se podívat na Filipíny a do Thajska
A rozhodně se nebudu zlobit pokud se podíváme do Austrálie, strávíme pár dní v Dubai a zajedeme si na vánoční trhy do Vídně. Ale je mi jasné, že zase taková naivka být nemůžu. Možná, že když budu hodně vesmírovat!

A co bych ráda
  •  Víc četla
Držme se při zemi. 7 knížek v češtině a 3 v angličtině, které jsem ještě nečetla. A 5 , které už jsem sice četla, ale chci si je přečíst znovu.  
  • Začala víc sportovat 
Právě se tu láduju čokoládou a říkám si, že už jen  snaha vstát z postele mi dá zabrat. Není to prima?
  • Zlepšila si angličtinu a začít se znova učit ruštinu
Už nadešel čas, kdy se musím přestat vymlouvat a fakt se do toho pustit.  I kdyz mám jisté obavy, že když se jim nepodařilo mi narvat azbuku  do hlavy za 4 roky ve škole, že moje metody  nemají šanci. O tom, že bych se ráda i naučila španělsky je asi lepší pomlčet. Ale snít o tom můžu.  Ale aby se neřeklo, tak mě kluci v práci naučili spoustu nevybíravých slov. Které umím i ve francouzštině!:D
  • Věnovala  se víc focení
Abych měla aspoň jednou měsíčně photoshoot a taky se konečně vrhla na všechny fotky, které jsem nafotila doteď
  • Naučila se stříhat videa
Máme asi milion videí ze Zèlandu, které je tak smutně v té složce leží a koukají. A já smutně koukám na ně.
  • Věnovala se blogu
 Asi jsem chytla druhou mízu a mám milion nápadů na články a ještě víc  fotek. Už abych měla opravený počítač! Internet!  A hlavně aby se mi to všechno nevykouřilo z hlavy!

  • Naučit se vařit nějaké nové jídlo
Původně jsem chtěla napsat jen naučit se vařit, ale  mám soudnost. Aspoň trochu! A jak v čem.

A  doufàm v to
  • Že nám dají víza do Kanady
Myslím, že nemusím podotýkat, že by to bylo jako dostat se do továrny na čokoládu!

  • Že strávíme příští Vánoce s drahým a s celou rodinou.
Budeme se cpát cukrovím, zdobit stromeček a koukat na pohádky. Samozřejmě v té době už sportovat dávno nebudu.

 A abych úplné nezazdila moje konzumní já, které touží po všech těch krásných věcech,  které absolutně nepotřebuje, ale prostě je chce tak  si chci koupit naprosto úžasný  Zenit Helios 85mm f/1,5 ♥


A na závěr

  • Jít bosky do obchodu
  • jít jen v ponožkách do obchodu
Což  může působit, že mi tak trochu hrabe, ale protože tu bosky chodí lidi dost často ( což zase není až tak divný ) a  jen v ponožkách ještě víc ( což už divný je! ) Tak jsme si řekli, že to taky zkusíme. Až mě někdy potkáte šmajdat v ponožkách po ulici, tak si mě prosím nevšímejte. Věřte , že i tak si budu připadat jako kokot.


A jaké jsou vaše plány na rok  2017??

Budu se těšit na vaše komentáře.


You May Also Like

6 komentářů

  1. Máš to krásně sepsané a naplánované! Tak držím palce, ať toho co nejvíc vyjde! :D

    Jinak chodit bosky je super! Jen bych se při mé smůle a šikovnosti bála, že se o něco poraním. :D

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou trošku jiné plány, než máme my tady v ČR! Ale moc hezké a doufám a věřím, že reálné :) Těším se, že nám o tom napíšeš články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké plány a cíle. Držím palce, aby se ti podařilo drtivou většinu splnit a těším se až tu na to vyjde článek. To stříhání videí by mohlo být fajn. Třeba se dočkáme nějakých vlogů z tvého cestování ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vau, tak to máš úžasne ciele!:) Držím palce, nech sa ti splnia!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  5. Chodit na boso je prý super pro mozek. Na chodidlech se stimulují nějaká super tajná čidla a vysílají do mozku signály, takže když chodíš po trávě, nebo po písku, tak jsi pak víc schopná se učit nebo tak. Prý. Brali jsme to při psychologii a já moc neposlouchala :D
    Jinak doufám, že se ti všechna přání vyplní :) nebo alespoň většina z nich.

    OdpovědětVymazat
  6. Moje plány jsou jednoduché. (hahaha) Dostat se na psychologii a programování (jako vysoké). Zlepšit se v angličtině. Začít znovu němčinu. Více fotit. Více číst. Více psát. Začít konečně psát knihu. A začít víc cestovat ^^
    Chození bosky je super a strašně mě mrzí, že to jde jen u babičky na vesnici :( V Praze bych si netroufla, i když si tu někteří troufnou.

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Instagram