Photoshoot with Adriana

by - listopadu 17, 2016

Krásný den všem,

Hrozně mi chybí focení navíc když   jsou tu všude tak fotogenická místa a já mám asi milion nápadů a občas je dost frustrující nemít tu možnost  fotit. A tak když mám čas aspoň upravuji, fotky, které mi v počítači leží už nějaký ten týden.

A dneska přišla na řadu ségra.  Bylo v plánu  vyfotit něco děsně romantického, ale jako obvykle jsme vyrazili  fotit dost pozdě a  měli jsme na celé focení asi jen 30 minut. Takže  romantika šla do háje. Ovšem i tak doufám, že se vám  budou fotky líbit.

A doufám, že se třeba poštěstí a já do konce roku budu mít aspoň jedno focení!

Mějte se krásně, G.















You May Also Like

6 komentářů

  1. tyhle fotky uz jsem videla na tvym insta a je to fakt bomba! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ta třetí od konce :) a jinak klasicky hlavně ty s věnečkem, takové fotky já můžu po tunách a tunách :) tvoje ségra je opravdu kouzelná :) (minimálně na fotkách :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky s nádhernou atmosférou. Od tebe potřebuji jednou fotky. Pěkně prosím O:)

    Gabux

    OdpovědětVymazat