Náš víkend

by - listopadu 14, 2016

Hezké úterý všem,

PS: Menší vsuvka na začátek. Konečně jsem si založila nový Instagram, tak pokud mě budete chtít sledovat, můžete  TADY. Doufám, že tenhle to přežije. A minutu ticha za ten původní.

Ale teď  už k našemu víkendu.

Strávili jsme  dva dny v kempu, kde to podle komentářů mělo být úplně super a jako bonus zde měli mít neomezený připojení a tak jsme si říkala, jak  konečně napíšu víc článků a nahraji asi milion fotek,  Ovšem wifi  je tak tragické, že mi většinu času  nejde ani se přihlásit do bloggeru, Ovšem protože se řadím mezi ty pozitivní, co se nikdy nevzdávají ( však jasný! ) povedlo se mi nahrát  aspoň pár fotek a mám pro vás takový "výcuc" z našeho víkendu.


Jak už jsem psala v předchozím článku, tak v v pátek jsme řekli v práci sbohem a šáteček a v sobotu ráno jsme si konečně po měsíci sbalili pár švestek a vyrazili směr Hamilton. V plánu bylo podívat se k jezeru, porhlídnout si Hamilton Garden a taky si po 100 letech konečně něco i koupit( jedno co, prostě něco) . Bohužel počasí nebylo zrovna ideální, takže jezero jsme vynechali úplně, protože u něj hrozně foukalo a byla  dost kosa a vydali se podívat jen do Hamilton Gardens. A ty byly! Opět mám spoustu fotek a opět mám v plánu  napsat samostatný článek.




V neděli bylo počasí naštěstí lepší a tak  jsme vyrazili do Wai-O-Tapu Thermals Wonderland.
Podle průvodc a komentářů to tam mělo být skvělý. a podle mě to bylo snad jedno z nejkrásnějších míst, co jsem tu měla možnost vidět ( vím, že to říkám u všeho, ale nějak si nemůžu pomoct ).
Nikdy předtím jsem nic podobného neviděla, takže jsem většinu času jen valila oči a čučela s otevřenou pusou ( ono nosem se taky moc dýchat nedalo!:D ).  Navíc fotek mám asi tak milion a článek bude určitě, protože  už se hrozně těším až budu všechny fotky upravovat!



 A naše poslední zastávka byla u Huka Falls. Nepatři sice mezi největší vodopády, které na Zélandu  najdete, ale za to jím za vteřinu proteče až 300 000 litrů ( jsem chytrá jak rádio!) . Přiznám se, že když jsme se koukala pod sebe, tak jsem z toho měla docela respekt. A  to je možnost ho sjet i na nějakém speciálním " raftu". Což  bych pak do zajisté krmila kačeny!


A co vy, jaký byl váš víkend?



PS: Někdo z vás kdo měl problém otevřít blogy na platformě blog,cz ?  Natěšeně jsem se vrhla do čtení a žádný z blog.cz mi nešel otevřít:-/

You May Also Like

8 komentářů

  1. Vypadá to nádherně, taky bych se ráda nadechla svěžího vzduchu. Teda na fotkách to tak vypadá :-) Těším se na další fotky

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou moc hezké fotky. Nejvíce se mi líbí ty fotky jezera. Musel to být nezapomenutelný zážitek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, vypadá to, že na Zélandu není moc ošklivých míst. Zato u nás je tak hnusné počasí (a tma už v půl třetí), že mi nezbývá, než se těšit na tvé krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě než se vyjádřim ke článku.. Sakra, já si říkala, proč sis změnila instagramový jméno na něco ve stylu "pahadagadla...", nebo jak to přesně bylo :D myslela jsem si, že to má být mějaký fórek či co :DDD a ono prd..
    Myslim, že tohle vaše dobrodůžo vám závidí nejeden člověk. Z těch fotek, co nám sem házíš, mi jde hlava kolem. Je to nádhera sama o sobě. A když to ještě zachytí někdo jako ty, kdo umí bezvadně fotit, tak z toho blednu závistí! ;D .. Jinak fotky z těch termálních vod bys měla dát někam na prodej. Hlavně tu druhou. To je neskutečná fotka! Mít to tu v lepší kvalitě, stahuju, kradu a házim na plochu! :)))
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci někomu kazit radost, ale pokud zadáš názvy do google, tak ti normálně vyjede hromada stejných fotek. Proto si myslím, že fotky jsou pouze ilustrativní - nejsou pravým dílem autorky článku. Myslím že chtěla pouze přiblížit jaké to tam bylo. Případně prosím o opravu pokud je to jinak :-)

      Vymazat
    2. Fotky jsou opravdu moje:) Tyto mista navstevuje stovky lidi kazdy den takze verim ze se na internetu najde spoustu podobnych tem, ktere jsem fotila ja:)

      Vymazat
  5. Tak to klobouk dolů, protože ty fotky máš pěkné jako kdyby je dělal profík který se tím živí celý život. Máš pravdu že po důkladném prozkoumání je vidět, že fotky jsou jiné. Jen jsou focené z velice podobných úhlů a zachycují tu stejnou krásu. Na první pohled po letmém prolítnutí to nebylo poznat a vypadali jako totožné. Ještě jednou klobouk dolů před článkem i fotografickým umem :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo tak to je nádhera! Jak ta místa, tak ty fotky :) A koukám, že s wifi v kempech je to všude stejný :))

    OdpovědětVymazat