Jak to vlastně bude až se vrátíme?

by - listopadu 16, 2016

V poslední době  se často objevuje otázka  Jak to vlastně bude až se vrátíme?   Kolikrát se nad vymýšlením té nejlepší odpovědi vážně pobavíme, nebo jsou i takové chvíle, kdy si člověk řekne, že  měl se sebou začít něco dělat. Přeci jenom, už nám není 18.

Když jsme se dozvěděli, že  nám ten Zéland opravdu vyšel, na jednou neexistovalo nic jiného.  Prostě se nám v hlavě honily jen myšlenky ať už tam jsme a ať je to boží. A ono to vlastně boží je. I když  tu musíme  občas i pracovat ( aby bylo na chleba a  podobné drahé radovánky), tak jsou to pro nás roční prázdniny. Rok odpočinku od toho aby člověk musel řešit věci, které lidi okolo nás  řeší (  k mé smůle většinou veřejně ), jako jsou děti  ( ty už jsou vyřešený, zaplať pánbůh nebudou ), hypotéku ( nikdo  by nám ji stejně nedal, protože se moc nepředřeme ) a  práci ( to bude dost podobné jako s tou hypotékou ).

A tak jsme si tak říkali, co  nás vlastně čeká až se vrátíme domů ( zaplať pánbůh  furt  to můžeme probírat jen teoreticky, protože  krásný byt s bazénem se bude v reálu shánět těžko, hlavně když neděláte ).

A padlo asi milion  možností.  Nejvíc se mi zamlouvá ta , že budeme úspěšní podnikatelé ( já jako bonus úspěšná fotografka ), budeme cestovat a náležitě si ten život užívat. Abych nezapomněla, taky z té vší úspěšnosti budu děsně krásná, štíhlá a sexy!

Chvilku na talíři leželo i to, že  už vážně zůstaneme v Česku  a pokusíme se to brát zodpovědně. Asi  vám jasný, že to tam dlouho nezůstalo. Takže  ČR zatím předběžně škrtáme.  pak tam také leží Dublin a asi tam ještě dlouho ležet zůstane ( koho by napadlo, že potom, co jsem dva měsíce brečela a chtěla se vrátit domů, my právě Dublin bude připadat  jako nejvíc doma. ) A pak  padli návrhy ještě návrhy jako Brighton ( nebo nějaké podobně rozkošné město v Anglii ).  Za drahého Amsterdam a za mě Edinburgh.  No  je toho požehnaně.

Nakonec  jsme učinili předběžné opatření a zažádali si o working holiday visa do Kanady, protože jsme se shodli, že  dva roky prázdnin zní mnohem lépe než jen  rok prázdnin. A dospělí a zodpovědní  můžeme být kdykoliv potom ( teda  aspoň tak si to představuji ).

Třeba to  vyjde a třeba taky ne. Ovšem za námi  jsou teprve 2 měsíce  a  ještě aspoň 12 jich nás čeká takže tule debatu odkládám  někdy na říjen. Přeci jen v té době by to mohlo být už aktuální :)


A co vy, přemýšlíte  nad budoucností nebo tomu necháváte volný průběh?

Budu s těšit na vaše komentáře,
Mějte se fanfárově, G.

Zodpovědnost ze mě sálá na metry ( však sami vidíte ). Mě hypotéku rozhodně nikde nedají!


You May Also Like

6 komentářů

  1. Stejně mě fascinuje, že to takhle máte pořešený, kdybych mohla, jedu hned taky!

    OdpovědětVymazat
  2. Zní to skvěle, moc vám držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som v poslednej dobe začala dosť intenzívne rozmýšľať o Erazme a už mám dohodnuté aj stretnutie s našim univerzitným koodinátorom, takže dúfam, že mi to nejakým spôsobom vyjde a bude zo mňa aspoň na chvíľku cudzinka v inej krajine :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  4. Skoro při každém článku mě napadá, jak to vlastně budeš mít do budoucna :) A Kanada mě celkem dost překvapila :D Každopádně jak sama píšeš, je to ještě dlouhá doba, tak jsem zvědavá, kde nakonec skončíš :) Co se mě týká, tak na budoucností přemýšlím celkem dost, ale vždycky dojdu k závěru, že tomu nechám volný průběh. Teď je mým cílem dodělat bakaláře, když to dobře půjde, tak za rok a půl tento můj cíl budu mít splněný a pak se uvidí. Teď upřímně vůbec nevím, jakým směrem se pak uberu, zvažuju všechny alternativy a jsem dost zvědavá, co nakonec bude.

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my jsme taky hodně zvědaví, kde skončíme. Protože to všechno obvykle dopadá úplně jinak, než si naplánujeme:D

      A určitě to půjde dobře, budu držet palce ať přežiješ zkouškové ve zdraví:)

      Vymazat
  5. Fascinuje mě, jak to máte pořešený všechno.
    Já osobně tak půl na půl. Chci na vysokou a chci vycestovat. Chci hodně cestovat, ale rozhodně chci i rodinu a děti. A o pěkně prosím docela brzo. O:)
    Jak to udělám? Nemám tušení :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Instagram