Irsko s T. - Glendalough, Enniskerry

by - listopadu 02, 2016

Krásný den všem,

Udělala jsem si seznam všech článků, které bych chtěla napsat, nebo ke kterým  mi leží v počítači fotky. Myslím, že mám následujícího půl roku co dělat. Nebo v mém případě ještě déle.


Dneska mám pro vás  další  článek, kdy nás T. přijela do Dublinu navštívit a  my vyrazili na výlet. Pokud by jste si chtěli přečíst ten předchozí, najdete ho ZDE.

Potom co nám první tour zrušili půl hodiny před odjezdem ( a další měsíc a půl jim trvalo než  vrátili peníze, až jsem se musela uchýlit k vyhrožování, že zajdu na policii. Co vám,budu povídat, dobrá komedie) jsme s naším štěstím čekali, že ani té druhé  se nedočkáme. Ale stal se zázrak  a my jeli a i ani svačinu jsme nezapomněli doma. A tak jsme mohli  vyrazit.

Naše první zastávka byla v Glendalough. Je to rozhodně jedno z nejhezčích míst, které jsem měla možnost v Irsku navštívit. Sice nám nevyšlo počasí   jako když jsem tam byla poprvé, ale i tak to stálo za to. Takže pokud se do někdy do Irska chystáte, tak se tam rozhodně jeďte podívat.

Naší další zastávkou  bylo Enniskerry, což je typické Irské městečko (řekněme si na rovinu, že  moc jsem jich nenavštívila, ale tak nějak si to představuji:)).   Na ulicích lidé prodávali svoje  obrazy, hráli  a celkově tam byla   moc příjemná atmosféra. A mají tam hrad! Což měl být  taky hlavní důvod proč jsme tam zastavovali. Takže jsme si nakoupili  hromadu brambůrek, čokolád  a banánů ( aby jsme zachránili tu zdravou životosprávu!)  a vesele jsme se rozvalili na  "louce" před hradema  bagrovali, bagrovali  a chillovali a chillovali ( Jak já to slovo nemám ráda! A stejně ho furt používám.  Vlastně za to může právě T. a její zpráva že chillujou na Náplavce. Takže proč nechillovat v Enniskerry. Vlastně chillujem  všude. A už dost! )
A na závěr dne jsme si zašli  na nejlepší seafood pastu ( chystám článek s tmi nejlepšími restauracemi v Dublinu  a víte, že já jídlo ráda! ) a pak společensky unavit do baru. ideální den.

P.S. : Přiznám se, že se mi při psaní docela zasteklo  a na talíři se  před nějakou  dobou objevilo i to, že se tam možná po návratu vrátíme. Ale o tom někdy jindy. Přeci jen, ještě nás čeká rok v ráji.

A teď konečně fotky:)



Glendalough




Alá tvařte se sexy








Enniskerry




Chillování nás nějak zmohlo!

You May Also Like

6 komentářů

  1. Banány na zachránění životosprávy, to mě fakt dostalo :D :D Ale musím uznat, že to je všechno tak krásnýýý, že bych se tam nejradši všude hned vydala :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to kouzelně. :) Taky se tam chci někdy podívat! :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  3. Je fakt, že jejich hrad a náš hrad... no. Řekněme, že pár rozdílů by se našlo. Říkala jsem si, co je to za krásnou universitu, že vypadá skoro jako Bradavice :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hrady mě u nás taky zatím moc nenadchli, ale zase naše zámky, ty jsou! :)

      Vymazat
  4. Byla jsem jen v Anglii a Skotsku minulý rok a bylo to boží teda a Irsko je rozhodne na mém seznamu ;) už jen podle tvých skvělých fotek to tam musí být minimálně tak krásné jako právě v tom Skotsku ;)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na GIVEAWAY, která končí 20. listopadu :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze Skotska jsem měla možnost vidět jen Edinburgh, ale úplně jsem se do něj zamilovala a rozhodně patří mezi místa, kde bych chtěla aspoň chvíli žít:)

      Vymazat