12.11.2016 - Random fotky a ukradený instagram

by - listopadu 11, 2016

8.11.2016
Je mi hezky. Sedím si na verandě a svítí na mě sluníčko, je mi teplo a jako bonus mi funguje internet. Tahle kombinace se tu moc často nekoná. Tedy, hezky mi je  a sluníčko svítí taky, ale  mě je věčně zima a internet nikdy nefunguje. takže si to náležitě užívám.



Čeká nás ještě poslední týden v práci a pak zase budeme cestovat a už se nemůžu dočkat, protože nás čeká  Národní park Tongario, který už jen podle fotek vypadá úplně úžasně, náš první track, který mě asi zabije ( drahý mi na povzbuzení pouští videa, kde na bušení sportovci vykládají, že i když mají dobrou fyzičku, tak po tomhle tracku byli vyčerpaní jak nikdy, dobrý vědět ) a ještě asi milion dalších věcí. Fakt by mě nenapadlo, že se mi to bude tak líbit. Ale aby jste neřekli, tak občas mám  chuť jít si koupit něco děsně zbytečného, nebo si obléct něco jiného než tepláky.

Taky se v posledních dnech probírám starými fotkami a občas nacházím  fakt poklady a nějak mě to nutí se  usmívat se, ale i si říkat  jak jsme se od té od té doby změnila.

12.11.2016

Jako obvykle se mi nepodařilo článek dokončit, tak jdeme na to. Momentálně  leje jak z konve, je mi zima, ale je mi hezky. Vážně! Protože  jsme včera skončili v práci a dneska vyrážíme na náš trip. I když to počasí by mohlo být lepší. Hlavně když máme dneska v jít se podívat do zahrad v Hamiltonu. Plus nemáme tušení, kde budeme spát, ale to už by se taky dalo zařadit to kategorie "Jako obvykle" :D Ale pořád je mi hezky.

Jediné, co mě poněkud vyvádí z míry, je to, že nějaký idiot hacknul můj instagram. Snažím se to  řešit s instagramem a doufám, že dostanu můj účet zpátky, protože spoustu  fotek už vůbec nemám a  fakt by mě to mrzelo. Ale už jim to trvá docela dlouho, takže spíš budu mít smůlu. Doufám, že  dokonce týdne budu vědět co a jak.
















You May Also Like

8 komentářů

  1. Opäť skvelé fotky! Snáď sa to s tým instagramom podarí a budeš ho mať späť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zase dokonalý fotky 😍 Jinak s tím instagramem, přijde mi, že se to teď stává poměrně často lidem. A obavám se, že zpátky už ho asi nedostaneš, ale tak šance porad je :) kdyžtak si zkus vytvořit nový, a mrkni, jestli ten tvůj starý ještě existuje a fotky vysreenuj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Nakonec se bohužel ne zadařilo dostat ho zpátky, tak doufám, že se aspoň pokusí účty víc zabezpečit:)

      Vymazat
  3. Fotky jsou opět neskutečně nádherné! ♥ Držím palce, ať ti to s instagramem dopadne co nejlépe :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy bych nevěřila, že se někomu opravdu vyplatí štípnout cizí instagramový profil. Co z toho ten člověk asi tak může mít? No, každopádně držím palce, aby ostatní záležitosti dopadly, jak mojí a výlety sis užila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce ohledně instagramu.

    A fotky jsou, jako vždycky, úžasné! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat