Těhotenské focení J&M

by - října 03, 2016

Krásné ráno všem,
Za chvíli vyrážíme na naši " velkou" cestu a  já mám pro vás  poslední článek. Bohužel vůbec netuším, kdy kde a jak se dostanu k internetu příště. Ale doufám, že, protože bych s vámi ráda sdílela všechny ty úžasná místa, co tu navštívíme.

Ale  teď už k fotkám. Za poslední měsíc a půl jsem měla tři těhotenská focení což je víc než za poslední  dva roky! A dneska mám pro vás fotky z toho předposledního.
Moc mě potěšilo že J chtěla fotky zrovna ode mně a že si počkala, až se vrátíme z Irska. Fotili jsme na jednom moc pěkným místě v lese  a komáři se nám snažili o 106 znepříjemňovat život, ale my se nedali. A tady máte výsledek!

Budu ráda, když mi do komentářů napíšete jestli se vám fotky líbí a jestli taky pozorujete nárůst těhotných a vdaných!:D





























You May Also Like

6 komentářů

  1. Moc hezké fotky :) A to s tím oblečením je moc pěkný nápad!:)
    Jinak mas pravdu, i ja teď všude vidim samou tehulku:D včetně tehulek na instagramu

    OdpovědětVymazat
  2. ty fotky se zavojem jsou strasne krasny! :)
    jinak dekuju za komentar(e) .. k tomu poslednimu, ja jsem rpave taky strasnej posera a udelat neco takoveho bylo daaaleko za moji komfortni zonou, ale jak uz to byva, tak se to proste vyplatilo!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pecka, pecka a do třetice pecka! :)) boože a pak že nemáš talent holka, vždyť je to dokonalý :)) Na mě možná trošku moc tmavý, ale zas to hezky ladí s barvama lesa. Být párem, rozhodně bych neváhala a fotky si zarámovala :)
    A abych nechválila jen tebe a tvojí práci (;D), vyřiď slečně/paní, že je nádherná a má boží vlasy!
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta poslední je boží, tu bych si, být to teda moje těhotenská fotka :D nechala vytisknout na plátno!

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně krásné fotky. :) Líbí se mi vždycky i jakým dáš fotkám nádehc při upravování, je to supr. :) Jinak doufám, že si cesty užíváš, viděla jsem nějaké foto na instagramu a vypadá to perfektně. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, líbí se mi i ten závěsný nesmysl, o jste použily :) je super, když lidé přijdou na focení připravení i s rekviztami, to se to hned jinak fotí :)

    OdpovědětVymazat

Instagram