Těhotenské focení G&J&J

by - října 30, 2016

 Krásní odpoledne všem,

Momentálně sedíme v autě na parkovišti před jednou kavárnou a  chytáme signál. Většinu času si připadáme  jak v té písničce  Čekám na signál. Ale teď jsem se dočkala a tak mám pro vás další fotky.

Tentokrát z mého prvního těhu a rodinného focení s moji nejlepší kamarádkou  Gabčou. Fotky už mám v šuplíku víc než dva měsíce a musím říct, že to  takhle rychle jsem ještě fotky upravené neměla. protože mě G. zná a ví jaká jsem lemra a jak mi všechno strašně dlouho trvá, tak mě donutila je upravit  přímo před ní a a hned po focení. Má na mě holt dobrý vliv.

Fotili jsme opravdu jen chvíli, protože  oba chlapi  nám  už od začátku dávali jasně najevo, že je obtěžujeme. Ještě že ten třetí nemohl vyjádřit svůj názor. To už by byli v přesile.

Víte,že focení dětí není zrovna moje silná stránka, ale H. to přežil a já taky, A pořád  se tvářil, že jsem jeho oblíbená tetička. Doufám, že ta nejoblíbenější!


A taky doufám, že se vám fotky budou líbit.

Mějte se fanfárově,G.












You May Also Like

5 komentářů

  1. what a great post :)
    Happy Sunday!
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou opravdu moc krásné. Obdivuji, že jsi to tak dobře zvládla, když je to něco, co nefotíš často. :) Moc se mi líbí ta druhá, ale celkově jsou krásné všechny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Opět nádharné fotografie, nejvíc to mamince sluší asi v tom zeleném tričku/šatech ? :)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na GIVEAWAY, která končí 20. listopadu :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Instagram