Photoshoot with Isabella - part 1

by - října 13, 2016

Krásný večer všem,

Dneska mám pro vás fotky z posledních focení, které jsem v Dublinu měla.

Přiznám se, že ze začátku jsem měla  docela smíšení pocity, protože Isabella přesně ten typ člověka, co se na vás usmívá, říká vám jak je strašně spokojený, ale jen co zajdete za roh  tak na vás nenechá niť suchou. Přesně takhle o bylo s vizážistkou a já z toho měla fakt nepříjemný pocit, Ale co se dá dělat.

Ovšem i přes to všechno, jsme toho nafotily docela dost a já jsem  s fotkami  spokojená. Jestli i ona byla, to  už se asi nedozvím. Ale abych pravdu řekla, nijak výrazně mě to netrápí.

Ale dost řečí a tady jsou první fotky. A zbytek někdy příště.


Budu ráda, když mi  dáte vědět do komentářů jestli se vám fotky líbí, případně, za jakékoliv postřehy, které by mě mohli posunout dál.

Mějte se krásně, G.














You May Also Like

7 komentářů

  1. ja myslim, ze tvym fotkam se neda opravdu nic vytknout! :) skvele, jako vzdy<3

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, jsi prostě hvězda. Nikdy nepochopím, jak to děláš, že dokážeš zachytit takovou tu tajemnou atmosféru Tajemné zahrady. Já, ať se snažím jakkoliv, to prostě nedokážu. Stejně tak ti nedokážu nic vytknut :) jsi pro mě velkou inspirací :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, hrozně moc děkuju! Ani nevíš jak moc si toho vážím!:)

      Vymazat
  3. Fotky jsou neskutečný! Určitě máš být proč spokojená, jsou úžasný ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. wau, krásne fotky :)
    Nová giveaway na blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Takovýhle typ lidi nesnáším :D Ale myslím, ze slečna nemá absolutní oprávněni, byt neco jiného než spokojena. Nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nesnáším tyhle lidi :D Ale musím říct, že mi slečna na první pohled nějak nesedí. Ovšem fotky jsou opět krásné :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Instagram