New Zealand fotoreport

by - října 25, 2016

Krásný den všem,

Vím, že od té doby  co jsme přiletěli jsem se s fotkami moc nepředvedla. Prostě jich je tolik a já  nějak nejsem schopná si vybrat a když už si vyberu tak nastoupí věčné problémy s internetem a oni nějak zůstanou ležet v šuplíku a já si  na ně zase vzpomenu po dlouhých měsících.  Kam se ovšem snažím přidávat pravidelně je instagram. Abych měla aspoň  nějaký přehled kde jsme byli a co všechno jsme tam viděli. A tak mám pro vás menší fotoreport.

Ovšem stejně pořád doufám, že se stane zázrak, já upravím všechny fotky co chci, začne nám fungovat internet a já vás zahltím  milionem článků. Jsem naivka. Vím to.



Pláž na Waiheke Island, u které byl super stánek s výbornou pizzou!

Waiheke Island level 10 a naše procházka alá bahno po  kotníky



Procházka podél Mission Bay v Aucklandu






 Takou beach. Hledali jsme kemp a narazili na tohle bohem zapomenuté místo!



V Kraji. V irsku bylo všechno zelený, ale tady je to ještě milionkrát zelenější

Cape Renga a jeden z nejkrásnějších výhledů! Na konci světa. nejsevernější cíp Northlandu


Ninety Miles beach


Stringeay Bay. Ocitli jsme se v ráji

Po cestě od Cathedral Cave jsme narazili na tenhle naprosto kouzelnej strom!



 Te Puna Quarry Park kde jsme příšerně zmokli.

 Výhled na Taurangu z Mt. Manganui


Papamoe beach


 Bay of Islands

Maketu. Náš každodení výhled když ráno vsatneme a když jdeme spát.


Piha beach






You May Also Like

7 komentářů

  1. Omgggg, to je krááááása!!!! chci tam, strašně moc!!! miluju tvoje fotky ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! ty tvoje fotky, jsou vážně nádherné, Nový Zéland ti vážně závidím, mi se tedy ještě nepoštěstilo se tam dostat, ale snad jednou... už jen proto, že se tam natáčel Pán prstenů ;)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway ;)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Z fotek vyzařuje taková kouzelná atmosféra... krásny!

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné. Úžasné. Úžasné. Už vím, kam nutně, ale fakt nutně potřebuju. Ale zatím ti jen tiše závidím! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  5. Brutálne fotky ♥ To ani nevyzerá, že to je skutočne!! tam chcem ísť :(
    PS : milujem tvoje fotky, vždy sú dokonaléé

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju tvoje fotky, jsou tak osobité. :) A ještě můžu nahlídnout na místa, která neznám, skvělé. :) Ale jinak naprosto vím co myslíš tím, že máš hodně fotek a nechce se ti tím probírat. :D Já sice nefotím až tak dobře jako ty, ale stejně fotím ráda a líbí se mi to a pak mám problém to v počítači dát do kupy. :D Upravování a třídění fotek mě sice docela baví, ale žere to hrozně času a navíc je to fakt někdy nekonečné, nějaké vybrat. :D

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat

Instagram