New Zealand - Auckland, Takapuna Beach

by - října 09, 2016

Krásný večer  všem,

Procestovali jsme celý Northland a jsme zpátky Aucklandu. A tak už je  na čase abych vám ukázala aspoň nějaké fotky. Přiznám se, že jich mám tolik, že nevím,  kterýma začít, a to ani nemluvím o těch, které jsme nafotila před Aucklandem. Jsem hanbář!

V poslední době docela často přidávám na Instagram, takže se na fotky můžete koukat aspoň tam :)

Ale teď už  od začátku..
Musím přiznat, že prvních pár dnů v Aucklandu bylo docela krušných. Časový posun nám dával dost zabrat a jako bonus několik dní  propršelo, takže místo  děsného nadšení jsme většinu času pospávali a lementovali nad tím, že je nám zima a že leje. Ovšem vše se v dobré obrátilo. Tedy lít nepřestalo, ale občas se objevilo i sluníčko a nám se během pár dní  podařilo všechno dospat.

Ze začátku jsem si tu připadala jak v Jiříkově vidění. Nic se tu nepodobá tomu, co známe z Evropy, lidi jsou tu tak hrozně milí, že vám to přijde až podezřelé. Ale oni vážně takoví jsou. A takhle bych mohla pokračovat. Jediný z čeho se mi  tu protáčejí panenky jsou ceny a nikde není k sehnání 100% džus a Milka, Trágédie.

Ještě než jsme se vydali projet Nortland, strávili jsme víc než týden v Aucklandu a můžu říct, že to stačilo. Město samotné je docela nuda. V centru bohužel nic moc k vidění není. Když teda nepočítám pohled ze Sky Tower ( na  kterém jsme bohužel kvůli počasí ještě ani nebyli,takže ani nemůžu posoudit) ..

Ale za to ty pláže ( a to prý je ještě nic proti tomu, co uvidíme jinde, říkali )

Náš úplně první "výlet" byl na Takapuna beach. Takapuna je jedna z mála částí, kde by se mi tady v AKL líbilo bydlet. Působí hrozně milým dojmem, alá přímořské městečko . Byla jsem  unešená.

 Po celém Zélandu rostou tyhle" pokroucené" stromy a ani některé pláže nejsou vyjímkou a mušle kam se jen podíváš. Nemusím vám říkat, že sbírání mušlí je má posedlost. Navíc když v Itálii nebo Chorvatsku jsem vždycky našla tak  akorát velké prd. A pak jsme našli pekárnu, kde měli ty nejlepší věnečky ever. Kdyby by nebyla hanba, tak je tam vykoupím a všechny je zláduju na posezení. Zítra jedem poblíž vyřídit ještě nějaké papíry, takže doufám, že drahouše přemluvím aby jsme se vydali na jeden malej zákusek.











 Já a hřbitovy!




Takapuna Beach








You May Also Like

6 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Na miste to trochu desive suce bylo. Ale strasne ee mi libi jak ty hrbitovy vypadaji uplne jinak nez u nas:)

      Vymazat
    2. A ted koukam ze jsem na neco zmackla a komentar je fuc:-/

      Vymazat
  2. Prenádherné fotky! A ten cintorín! :O Nový Zéland je môj sen :)

    OdpovědětVymazat
  3. No, asi bych se neměla už po sté opakovat, jak moc ti závidím, že tam jsi :D ale víš jak :D tak bych ti měla jen připomenout tvoji povinnost navštívit všechna místa spjatá s pánem prstenů a udělat tisíce a tisíce fotek :)
    A moc se mi líbí ty pokroucené stromy. Když něco takového najdu u nás, mám z toho vždy radost, protože se to dá hezky využít pro focení :D

    OdpovědětVymazat