Na cestě za dobrodružstvím

by - října 01, 2016

Krásný večer všem,

Nejsem dobrodruh,
Nejsem ten typ, co miluje spaní pod širákem, protože brouci. Mám ráda teplo a horkou sprchu a ten pocit, že si můžu zalézt s horkým kakaem pod deku a koukat na  na seriály. Teda jako dítě jsme dobrodruh bývala. Největší zážitek za prázdniny byl tábor a čím větší  větší vrstvou bláta jsem byla pokrytá, tím to bylo lepší. Známe to všichni ne?

Takže když jsme si řekli, že budeme spát v hostelu, tak jsem to brala  jako odvaz. Teda aspoň pro mě. Na klasiku na nás zbyli jen palandy, jako bonus ta moje nemá ohrazení, matrace se propadá, že mám strach, že mě to nemá šanci unést a když opomenu, že to vypadá že v naší posteli někdo už měsíc v kuse spal, tak nejhorší je týpek, co spí pode mnou a příšerně chrápe. Na táboře, jsem lidi co chrápali mohla přetáhnou po hubě polštářem, ale cizího týpka bohužel přidusit nemůžu. Takže mám za sebou první  "dobrodružnou" noc a říkám, si, že ten zbytek už bude máček.

A protože jedeme ve velkým a nejsme žádní troškaři, tak jsme se rozhodli sbalit si pár švestech, sehnat si auto, hodit bobek na Auckland a vydat se cestovat a při tom si hledat i nějakou práci na farmě. Takže zima, brouci, zima a zase brouci. Ale víte co? Hrozně se na to těším, protože i když budeme spát v autě  a bude nám zima, budou nás kousat komáři, tak toho strašně moc uvidíme a zažijeme.

A cos i budeme povídat. Auckland není žádná sláva. Skoro všechno pěkný už jsme tu viděli, jediný známý obchod co tu mají je Topshop, takže ani nemám kde  rozfofrovat peníze anavíc je tu fakt strašně draho. A to i na poměry v Dublinu. V životě by mě nenapadlo, že řeknu, že Dublin je ještě levnej!

A aby toho dobrodružství nebylo moc málo, tak k pobavení všech dnes evakuovali celou  budovu, přijeli dvě hasičská auta a víte proč? Protože nějaký matlák si spálil toust! A takhle my si tu žijem!

Držte nám palce, ať zítra seženeme auto a  my můžeme vyrazit:)

.


You May Also Like

4 komentářů

  1. Ty jo, hned bych taky někam jela :D A měj slitování s týpkem, co spálil toust, pořád je o level výš na žebříčku kuchařských schopností než já :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zní to jako vážně super dobrodrůžo!!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si potrpím na pohodlí, když na to přijde, ale nejlepší zážitky stejně přichází, když se ho člověk vzdá! Snad jste auto sehnali a vyrazili za dobrodružstvím ;)

    OdpovědětVymazat