Filmy: Co jsem za poslední dobu viděla

by - října 11, 2016

Krásný den všem,

Po dlouhé době článek z jiného soudku, než jenom fotky. Přeci jen ať nejste přehlcení tak dnes pro vás mám pár tipů/netipů na filmy.

Jdeme na to:)




Suicide Sqaud 

 Těšila jsem se do kina jak malá. Trailer vypadal naprosto skvěle, tak představa, že by se mi snad film nelíbil neexistovala. O to horší pak byl střet s realitou. Postavy byly sice udělané super a Harley Quinn byla skvělá. Ono vlastně všichni "hrdinové" byli fakt dobře vymyšlení. Ovšem to bylo asi tak všechno. Děj byl naprosto o ničem a  a já se většinu času  nudila. A to nemluvím o té  nesympatické černošce. To  byla mařena. Ale abych nekecala, tak ještě jedna věc byla skvělá a tou byl soundtrack, ten se jim vážně povedl. Takže povinně poslechnout!:)


Bridget Jones's Baby

 Bridget jsem měla vždycky ráda, takže když se mi podařilo přemluvit drahouše, že na to půjdeme do kina byla jsem nadšená.

A bylo to prostě boží! Hodně dlouho jsem se u filmu tak nepobavila ( a to mě obvykle pobaví každá blbost) a neodcházela z kina s pocitem, že to chci vidět co nejdřív ještě jednou. pokud akutně potřebujete zlepšit náladu, tak Bridget to zvádne na 100%. A soundtrack byl taky super.



Sausage Party 

 Musím říct, že větší blbost jsem dlouho neviděla.
Ovšem i tak tam bylo spoustu momentů, kdy jsem se nemohla přestat smát. Takže i přes to jaká je to hovadina , doporučuju se na to podívat. Teda pokud vás neuráží sprostí mluva.

Joo a hlas Salmy Hayke  je fakt sexy!


You May Also Like

7 komentářů

  1. Skvělý výběr filmu. :D Bridget jsem viděla a fakt mě bavila. :) moc pěkný článek. www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Suicide Squad jsem viděla a mně se líbil - uznávám, že děj nebyl nejzajímavější, ale podle mě to i tak bylo našlapané. A tenhle rok zatím nejlepší soundtrack. Od Bridget jsem neměla moc vysoká očekávání, ale po tomhle článku.. snad mě nezklame, na nový díl se chci určitě mrknout. No a Sausage Party jsem ještě neviděla, ale určitě to plánuju, slyšela jsem na to chválu a dost mě to zaujalo, snad se mi to bude líbit, i přesto, že to popisuješ jako hovadinu :D na druhou stranu, i tak se doporučuješ na to kouknout :) To já viděla naposled film Café Society, snad už o něm taky napíšu článek..

    OdpovědětVymazat
  3. aaaaaaaaaaaa, jared leto ♥♥♥ to je moje krevní skupina. a v tom filmu byl navíc úžasnej! nechápu, jak může bejt tak skvělej zpěvák i herec, fakt že ne.
    a na Bridget se těšim. byla na tom kamarádka a nemůže si to vynchválit. i ty to tu vychvaluješ do nebe, takže to musí bejt fakt sranda :)) ostatně, bridget ani nic jinýho bejt nemůže :D
    A ty párky.. no nevim nevim. nijak mě to neoslovilo, tak nějak podvědomě tušim, že se po filmu budu spíš jen ironicky uculovat, že co jsem to zase viděla za kravinu.. ;D
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
  4. Suicide Sqaud mě taky zklamal. Po celou dobu mě navíc děsně štvalo, že ta čarodějnice mi někoho připomíná - ve chvílích nudy jsem tedy přemýšlela a nakonec jsem si řekla, že i když je to nuda, počkám prostě na titulky, abych zjistila, proč ji znám. Inu, 'ta ženská' byla Cara Delevingne, o které jsem psala do práce už asi milion článků, takže záhada vyřešena.
    Pak mě ještě zaujal Will Smith - je to snad jediný herec, který je schopný zahrát úplně cokoliv, aniž by mě tím nějak iritoval. A pokaždé je dobrý. Kéž by se totéž dalo říct i o Benu Affleckovi. To prostě není Batman, to je týpek z komedií, na které koukám, když mám PMS.
    Z dalších filmů mi beztak zajímá jen Aquaman :D Jason Momoa je prostě řízek, chci ho domů :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Caru jako herečku moc nemusím, ale tady se mi docela líbila. Tak Smith je skvělej všude a o Affleck byl v Batmenovi dost marnej :-/

      Vymazat
  5. ja na squad šla 3x do kina a hrozně se mi to líbilo!:D ale je fakt, že mě se líbí uplně všechny filmy, kde je jared leto, takže už to mam možná v hlavě nějak nastavené, že neexistuje možnost, aby se mi film, kde se on ukáže nelíbil :D
    a sausage party bych chtěla vidět hrozně! když jsem koukala na trailer, tak jsem nechapala, co to je zablbost.. pak mi někdo řikal, že to je snad nejsprostější animák a bylo rozhodnuto: musim vidět:D

    OdpovědětVymazat
  6. SS jsem viděla a musím říct, že mě to bavilo. Děj sice slabší, ale herecké výkony padouchů a pana s divným výběrem přítelkyně (en velitel bo co) to zachránili a písnička taky! :) Ale tu černošku byl klidně odbouchla :D
    Bridget byla bezkonkurenčně nejlepší komedií tohohle roku. A nejlepší zakončení takové série. Opravdu jsem se smíchy div neválela po zemi! :D
    Poslední věc jsem neviděla, ale chystám se na ni! :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Instagram