Photoshoot s Izabelou

by - září 19, 2016

Krásný večer všem


Nervozita už poněkud stoupá, tak jsem se potřebovala na chvíli vypnout a mám pro vás fotky z jednoho z posledních  focení, co jsem v Dublinu měla.

Původně jsme s Izabelou chtěly  fotit na Portmarnock beach, ale jak  nějak jsme se zapovídaly a  zapomněly vystoupit. Nakonec jsme dojeli k Malahide beach, která vypadala taky moc hezky a jako bonus byla mnohem blíž od nádraží.  Navíc jsem tam předtím nebyla, tak jsem byla ráda, že jsem si zase rozšířila obzory:)

Nakonec se protáhlo focení na několik hodin a protože na irské poměry bylo fakt hodně teplo, tak jsem se stihla i spálit. Což se se mi tam předtím nikdy nestalo. A poprvé jsem si taky vlezla do moře. Není nad to jít domů v mokrých spoďárech!

Jediná nevýhoda byla, že jsme fotili  asi od 11  do  3 a světlo bylo všechno jen ne ideální. Ale co se dá dělat.


Doufám, že se vám fotky s Izabelou budou líbit a a pokud ano že mi napíšete, která se vám líbí nejvíc.  

Mějte se fanfárově























You May Also Like

3 komentářů

  1. Strašně super fotky, jak do nějakého hodně dobrého časopisu! :) A nádherné tetování! :)

    Jinak už dlouho se chci zeptat - ten design blogu sis dělala sama nebo ti někdo pomohl? Je fakt skvělý. :) Mám ráda, když je to jednoduché a zároveň prostě peckovní. :D :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, fotky z pláže jsou perfektní!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiši! Ta předposlední je jak z nějakýho časáku. Fakt super! Všechny jsou super. A ta, kde se slečna "vyprsila" (:D) je dost šmrncovní. :))

    OdpovědětVymazat