Na konec světa a ještě dál

by - září 26, 2016

Krásný večer všem,

Mám tu pro vás úplně první článek z Aucklandu. Přiznám se, že jsme posledních pár dní poněkud mimo. Snažím se vyrovnat s časovým posunem, takže několikahodinové odpolední dřímky jsou na denním pořádku. A co vám budu povídat, ty kolikrát člověka vyčerpají ještě víc!:D

A pár takových prvních poznatků.

Lidi jsou tu strašně milí! Ale vážně!


  • Hledáte kde si koupit kartičku na autobus a slečna vám  se smutným výrazem oznámí, že ji bohužel nemá, ale že se nám koukne na net, kde by ji mít měli.
  • Autobusák vám řekne nejen to, kde máte vystoupit, ale ještě vám vysvětlí cestu k tomu co hledáte. A když vám ujede autobus, co jel jiným směrem, tak vás zaveze na tu nejzazší zastávku, kde můžete chytnout další autbusy a ZADARMO.
  • Prodavači/ky se na vás neustále usmívají a povídají si s vámi.
  • Všichni vám  přejí krásný den!
Přiznám se, že proti Čechám docela šok! Sice v Dublinu byli   lidi taky milí, ale autobusáci nikdy:D

Leje tu!

Co si budeme nalhávat, V naších představách tu bylo pořád jen krásně. Takže když jsme se první den vyhrabali z postele a venku lilo jak z konve, tak o poněkud nezapadalo do naších  představ. A stejně tak den druhý. Takže Auckland moc dobrej první dojem neudělal, ale dneska bylo konečně docela hezky a my volali sláva! Tak  ještě několik týdnů a pak se naplní naše očekávání!

Kiwi accent

Je šílenej. Je  stejně tak šílený jako těch milion, které byly v Dublinu. Ovšem největší haluz jsou Číňani mluvící anglicky (  neříkám, že všichni! ), ale když na vás někdo šišle a ze slova vysoký udělá slovo nenávidět a ještě se cítí dotčeně, že mu nerozumíte, tak to je potom jízda:D A Kiwáci vypadají jak z Hawaie a chodí  venku bosky.


Nemají topení

Přiznám se, že z toho jsem byla na větvi řádně. protože i když  nám můra v Dublinu netopila, tak topení jsme v pokoji ale měli. Ale tady není nikde. Takže je tu zima, vlhko a když už topí tak přímotopy . Doufám, že přežijeme zimu:D

A je asi milion dalších věcí, které bych vám řekla, ale pravděpodobně bych vás brzo unudila. takže poslední zásadní věc, která  ovlivňuje můj život je, že jsem našla v obchodě Kinder čokolády a nemají 100%  džusy, takže se s tím musím nějak vyrovnat! Ještě, že mám ty kinderky:)

A na závěr fotku z Takapuna Beach. Až budu jednou děsně bohatá, tak tam chci bydlet.

You May Also Like

8 komentářů

  1. Tak na tenhle článek jsem se těšila jakou dobu! Vlastně už od tý doby, co si na blog nebo insta, teď nevim, hodila odpočet do odletu :)) A rozhodně bych ho ocenila i delší, protože Zéland je můj sen :)) takže pro mě příště daleko víc infa, dík ;D
    Jinak přeju vám tam hodně štěstí! :) na jak dlouho vůbec zůstáváte? A jeli jste přes nějakou agenturu nebo na vlastní pěst? Budete zůstávat jen v Aucklandu nebo se i "stěhovat"? .. Vidíš, říkám, že příště očekávám tak kilometrovej článek! :D
    S tím topením jsi mě dostala, topit jen přímotopem je zlo, měla jsem ho u tety ve svym pokoji, byl to chladnej barák a ani ten pokoj to nezvládalo vytopit. Musela jsem buď bejt zachumlaná v posteli nebo sedět nabalená u toho přímotopu ;D ..
    Ty jo fakt vám závidím! Užijte si to tam naplno :)) a nezapomeň fotit!
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím máme working holiday víza na rok, takže uvidíme jak se nám tu bude líbit a jestli nás tu budou potom chtít a dají nám pracovní víza:) Jinak jsme jeli sami a původně jsme chtěli zůstat celou dobu v Aucklandu a cestovat odtud, ale s největší pravděpodobností se chceme po Novém roce stěhovat na jižní ostrov, aby jsme stihli vidět všechno co chceme:) A děkujeme moc!!:)

      Vymazat
  2. Já tam chci taky bydlet. Mohla jsi napsat víc, určitě bych se nenudila :-) Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  3. Boží článek ♥ Moc se mi líbí tvůj blog a styl psaní, dávám odběr! :) taky píšu blog, tak pokud by ses chtěla mrknout, případně mi tam zanechat taky odběr, budu moc ráda. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím, závidím! :) Také bych někam vyrazila, bohužel mám doma psího chlupáče a ten se mi do batohu vážně nevejde :D
    Těším se na další fotky a články!

    OdpovědětVymazat

Instagram