Česko - 1. Moravské hrady - Bouzov

by - září 27, 2016

Říkala jsem si, že už je načase zrekapitulovat naší měsíční dovolenu v Česku. I když to ze začátku vypadalo, že měsíc je dlouhá doba, tak to jako obyvkle uteklo strašně rychle a my najendou zase stáli na letišti ( já samozřejmě s brekem ) a loučili se.


A co jsme za ten měsíc stihli? Vyrazili jsme s na festival Hrady a zámky na Bouzov, jela jsem s mamkou na welness do Českého Krumlova, strávili jsme víkend na Plumlově, pár dní na Slovensku v Podhajské a úplně na závěr  pár dní v Praze s kamarády z Dublinu. No bylo toho požehnaně a stejně jsme nestihli všechno, co jsme chtěli. tak zase příště:)

A začneme rovnou od začátku Bouzovem.

Festivaly, ty já ráda a proto je ostuda, že jsme za poslední tři roky nikde nebyla. Takže  bylo potřeba si to aspoń částečně vynahradit a tak   jsme se hned pár dní po příjezdu vydali na Bouzov.
Vyšlo nám super počasí, po x letech jsem si dala  prasáckej langoš na který jsem myslela několik posledních měsíců. Sice mi po něm bylo špatně, ale nezabránilo  mi to v tom abych si dala další.

Kapely byly fajn a nejvíc nadšená jsem byla s Mandrage, z Divokého byla a z Vypsané fixy. Za to UDG, které mám fakt ráda byli zklamání na plné čáře. No škoda, ale třeba neměli jen svůj den. Aspoň doufám. A trochu smuténka jsem byla z toho že Ine Kafe měli jen na Slovensku. Ale co se dá dělat.

Ovšem ještě víc než smuténka jsem byla  ze spaní ve stanu. Jako správní chytráci jsme si zapomněli karimámu a i když  naše  spacáky měly být pomalu vhodné i na Severní pól, tak jsem klepala takovou kosu, že jsme se od tří od rána modlila aby už bylo ráno a začalo  být teplo. nemusím vám vykládat, že v 8 ráno, už se ve stanu kvůli vedru nedalo ani dýchat:D Asi jsem moc městská pipina. A to vás ještě pobavím při příštím článku, k čemu jsme se vlastně  během posledních pár dní rozhodli.



A tady je aspoň pár fotek. Vím, že focení akcí  rozhodně nepatří mezi moje nejsilnější stránky, ale doufám, že se najdou i nějaké fotky, které se vám budou líbit:).

A  jaké festivaly jste navštívili tento rok vy?



















Rytmus

Vladimír




  Mandrage













 Vypsaná Fixa

 Divokej Bill
  Kabáti
 Já tyhle fotky žeru ♥


You May Also Like

4 komentářů

  1. Nádherné fotky! :) Já byla na Českých hradech minulý rok a byl to sice skvělý zážitek, ale já nejspíš zrovna nejsem festivalový typ ;)
    P.S. Těším se, čím nás pobavíš v příštím článku! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som v Česku bola zatiaľ len v Prahe, ale určite by som sa chcela ísť pozrieť aj inam! Inak, krásne fotky :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  3. NEJLEPSI FOTKY NA SVETE! <33
    uplne z toho cejtim tu atmosferu festivalovou. fakt hrozne povedene!

    OdpovědětVymazat
  4. Neskutečná náhoda! Na Bouzov jsem měla jet fotit, ale bohužel mi to nevyšlo. No tak jsi to vzala za mě :D
    Fotky se ti hrozně povedly! :) Super barvy, super zachycená atmosféra :)) Taky miluju přesně typy těch posledních fotek, jsou kouzelný ♥ A kouřová tvýho přítele je boží!
    Michelle B

    OdpovědětVymazat