8.9.2016

by - září 08, 2016

Krásný večer všem,
Vypadá to, že se ty večerní články stanou tradicí.
 Myslím, že řeči  tom, jak nemám na nic čas, vás v nejmenším nezajímají a tak je rovnou přeskočíme.

Zásadní milníky a problémy mého života:


  • Žiji společenským životem.
Chodím  s prarodiči na obědy a občas  zajdu i za zábavou ( rozumějte do vinotéky pro víno a a pak si díky němu užijeme spoustu zábavy doma u televize) a takhle bych mohla pokračovat do nekonečna.



  • Za 14 dni budeme sedět ( aspoň doufám!)  někde v letadle směrem Auckland.  A bude to hustý!
S čímž souvisí i to, že  máme konečně pojištění (které nás zruinovalo) a dokonce i kde bydlet( aspoň první týden! ) Z euforie mě  bohužel vytrhuje představa, že najít bydlení, kde nebudou Číňani bude asi nadlidský výkon a že si musím jít vyřídit mezinárodní řidičák a jako bonus ho budu  muset opravdu začít používat.


  • Byla jsem poprvé v porodnici!
 Naivně jsem si představovala jak tam naklušeme   s dárky, pugétem a  s hromadou balónků ( samo, že napuštěné héliem, aby si matka mohla v případě myšlenek na sebevraždu šluknout ). Bohužel se nekonalo. Kytku mi zakázala (nenechala si domluvit, že v amerických seriálech a filmech se to nosí! ) a balónky nebyli nikde k sehnání ( možná existují jen v těch seriálech ).Čímž mi rozdupali veškeré sny o tom jak je přivážu do noh postele a bude to děsně cute!  Aspoň že dárek jsme donést mohli.  A jsem pyšná tetička, I když mě rozhodil fakt, že má Viki víc vlasů než já.





  • Dostala jsem děsně boží šaty!
To abych se dostala z toho balónkového zklamání. Jako kdyby to drahouš předem tušil! Je nejlepší!


  • Dostala jsem brýle. Zase.
Abych řekla pravdu, tak šaty by postačili, ale mám je naštěstí jen na focení a na řízení ( který se nekoná). A i když jsme si říkala, že  si  žádné nevyberu, tak jsem si  nakonec vybrala a jsem z nich vážně nadšená. A ladí mi k rtěnce #otopřecijde!



  • Čtu a nenakupuju
Pořídila jsem si asi x milion knížek, které musím do odjezdu přečíst, protože mám vysloveně zakázáno vzít si je sebou. Ještě že mě čeká x  hodin strávených na cestě na Slovensko a Pak do Prahy. Třeba se zadaří. A Bábovky jsou boží! kdo nečetl, tak povinně přečíst!:) A k tomu nenakupování. Za poslední tři týdny jsem si  kromě duševní stravy nekoupila nic. Asi jdu  do sebe. Ale za to hodně prožeru, což leze  do peněz snad ještě víc a jako bonus  dostanete pár kilo zadara. Takže lahoda.



A příště s můžete těšit na fotky. I když ještě vůbec nevím, jestli z nějakého výletu nebo z focení. Mám jich asi milion a jsem příšerně nerozhodná, Budu ráda, když mi napíšete do komentářů, které by jste radši.
Mějte se fanfárově!

You May Also Like

4 komentářů

  1. Ta fotka s miminkem je krásná :) Víc vlasů určitě nemá, neboj! :D A to s balonky mě mrzí:( Jinak nad těmi Bábovkami pořád váhám, ale myslím, že si je taky přečtu :))
    A fotky teď přidej třeba z výletů :))

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, úplně jsi na mě přenesla pozitivní energii :) Tvoje brýle se mi strašně moc líbí, za dva týdny si půjdu i já vybírat nové a tyhle se mi tak líbí, že se asi kouknu po nějakých podobných :) Bábovky jsem nečetla, odrazuje mě ten obrovský boom, který kolem nich teď je, ale kdo ví, třeba si k ním ještě letos cestu najdu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Jezuuuuus mimi <3 ty brýle ti seknou :) super článek!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky. :) po dlouhe dobe trochu pozitivni clanek, to nestezovani si ti slusi! ;) A odkud mas ty bryle? Vypadaji skvele!

    OdpovědětVymazat

Instagram