Photo Report Rome - Zoo

by - srpna 05, 2016

Mám tu pro vás předposlední  článek z Říma!


Předposlední den jsme se  chystali do  zahrad Tivoli, které jsou kousek za Římem a já se těšila jak malé dítě!( Pamatujete si tu romantiku z Italskch prázdnin, kde byla Lizzie s Paulem? I když  teď mi  Paulo už tak atraktivní nepřijde, slizák jeden)
Plni nadšení jsme vyrazili Terminy, že se zeptáme na informacích na  vlaky a vyrazíme. Náladu nám  nezkazilo ani  nic moc počasí, ale za to se to  hned po pár minutách  se podařilo té babizně na informacích. Když opomenu fakt, že informace jsme hledali asi 20 minut a všichni nás posílali úplně někam do čertu, tak člověk předpokládá, že se na informacích se dozví potřebné informace. Nedozvěděli a jako bonus se paní cítila ještě dotčeně, že po ní něco chceme a že se s námi musí bavit anglicky.

Celkově ochota Italů   byla v 80%  naprosto otřesná a protivnější lidi jsem potkala snad jen u nás v Čechách. A to jsem z dovolených měla vždycky pocit jak jsou Italové přátelští. No asi né v Římě. I když mi na Irsku vadí spousta věcí, tak se tu  s nepříjemnou obsluhou setkáte opravdu výjimečně. A co z toho plyne? Nechoďte na informace, s tím, že nějaké informace dostane. Nedostane!

Naše zoufalství bylo zakončeno v McDonaldu, kde jsem  chtěla zajíst zklamání Chicken burgerem a připojit se na wifi  aby jsme si to našli sami. Paní na pokladně byla asi ségra paní od informací, takže jsem dostala suchou housku s masem. Salát asi došel a wifi taky. Stane se.

A tak jsme si řekli, že se půjdeme podívat kolem Terminy, kde    by jsme údajně měli  najít nejlepší zmrzlinářství široko daleko. Nenašli. Místo toho jsme našli dost pochybnou část, do které se už nikdy nechci vrátit a  sámošku, kde prodávali hrozně levný a výborný jahody. To nám zlepšilo den. A protože plány padly, tak jsme museli vymyslet nový plán. A  tak za velkého drahoušova nadšení, jsme šli do Zoo.

Přiznám se, že  oproti Dublinské Zoo, mám z téhle poněkud smíšené pocity. Prostory pro  zvířata, ale i návštěvníky měli vyřešené opravdu hezky o tom žádná. Ale  v žádné zoo jsme ještě neviděla tak smutného slona jako měli  tady. U většiny zoologických zahrad jde vidět ta snaha,aby zvíře nebylo ve výběhu samotné a mělo partnera, nebo "kamaráda". Ovšem nechat slona, který  je společenské zvíře úplně samotného mě  poněkud znechutilo. Dokážu pochopit, že všechno stojí peníze a ty ve většině případů nejsou, ale už ne to, že jen aby mermomocí   měli ve své zoo slona, tak ho radši nechají se trápit tím jak je izolovaný.


Přiznám se, že nebýt slona, tak by se mi tam vážně líbilo, ale  takhle mi je z toho akorát trochu smutno. 
A stejně za všechno může ta "milá" paní na informacích a její ségra v Mekáči.

Je mi jasné, že dneska jsem zrovna pozitivní nebyla, ale doufám, že s vám aspoň některé fotky budou líbit.













































Asi nejúžasnější místo na světě!!








You May Also Like

4 komentářů

  1. K nám se teda v Itálii chovali všichni naprosto ukázkově, ikdyž v mekáči jsme teda nebyli :D ale všude na informacích naprosto v pohodě. Tak pani (obě) asi zrovna neměly svůj den.
    Fotky jako vždycky naprostá paráda! :)) hrozně mě uchvátila ta sova! Jak jsou tam ty odrazy stromů nebo čeho na skle, no efekt parádní! A pak ty detaily tygra ❤️❤️ Ale to bude tim že kočkovitý šelmy jsou prostě moje.. :D
    A škoda toho slona.. Taky nechápu, že radši nekoupily jiný zvíře.. Nechat slona o samotě, to je průser:((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kočkovitý šelmy ty já můžu taky, ale hrozně mě rozčilovala jedno malý dítě co mi lezlo o jeho výběhu do záběru a hulákalo a bouchalo do skla . děti zase nemusím rpozměnu vůbec:D
      I když je pravda, že jsem byla naprosto unešená z toho šimpanze a chtěla ho okamžitě poňuchňat:D

      Vymazat
  2. Ty zahrady máme spojené s naprosto stejným filmem :D ale kdo ne? :D Jinak klobouk dolů, fotky ze zoo jsou super. Mě zvířata moc fotit nejde, prostě mi přijde, že mě nemají rády a pořád se ke mě otáčí zadkem. A fotit pořád něčí zadek, to člověka po prvních deseti minutách smíchu omrzí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zadku mam taky asi milion:D mozna ho jen radi ukazuji:D

      Vymazat