Moje irské focení

by - srpna 20, 2016

Krásný ráno všem,


Měla jsem dneska svoje úplně poslední focení a mám z toho poněkud  nostalgickou náladu.  Navíc to bylo přesně na stejném místě, kde jsem fotila poprvé. Akorát nám u toho jako bonus hrozně lilo.

A i když mám pořád pocit, že jsem toho za tu dobu nafotila fakt málo, tak naštěstí to nebylo taková bída abych to spočítala na prstech jedné ruky. Aspoň že tak.



Moje úplně první focení bylo s Češkou Terkou, kdy jsme fotili na jednom z nejkrásnějších míst tady v Dublinu, na Howthu. Bylo to v lednu, byla nám děsná zima a do toho nám ještě krásně foukalo.

 Další focení bylo s Andreou.  Na klasiku, taky byla docela, zataženo a  všechno bylo ošklivý. Až do té doby než jsme našli tenhle keř!

A abych furt nefotila  jenom krajany, Tak moje první  focení, kdy jsem komunikovala rukama a nohama bylo s Tamarou, která je původně z Grúzie. Jako správný buran jsem neměla páru, že Grúzie je to samé jako Georgia a už jsme ji posílala do USA.  Vůbec jsem nematurovala ze zeměpisu!


Abych pravdu řekla, pak už mám trochu binec v tom koho jsem fotila jako dalšího. Ale vždyť je to jedno.

Jedno z nejmilejších focení bylo právě s Abeer. Fotily jsme jen kousek od místa, kde jsem v té době bydlela. Bylo krásně a výjimečně nám nebyla ani zima.  A Abeer byla vážně milá a celkově jsme se během focení cítila hrozně příjemně.
A protože jsem zapracovala na svých zeměpisných znalostech, tak vím, kde leží Arménie. 

Víte, co je boží? Že právě díky focení se dozvíte milion zajímavostí o zemích o kterých jste toho věděli pramálo a ještě vás ty suchá fakta nebavila.


Jedno z focení, z kterého jsem byla poněkud otrávená. Hledala jsem slečnu na focení v krajkovaném prádle a body a mělo se fotit na pláži a ozvala se mi Liying. 
Bohužel focení stálo za starou bačkoru. Během líčení jsme se domlouvali kde všude budeme fotit a když přišlo na věc, tak mi oznámila, že si to rozmyslela, že se tak  fotit nebude. Přiznám se, že jsem ji měla chuť uškrtit. Miluju, když se za někým táhnete přes celé město a ještě dál a pak prd.



Moje úplně první focení  s novým foťákem a objektivem bylo s Damoy a bylo to boží!  Sice nám sem tam zapršelo, ale z fotek jsem pak měla ještě měsíc radost:)


Mým úplně nejčastějším a nejoblíbenějším modelem byla moje spolubydlící Isla. Většinou mi zaklepala na dveře, že ji napadlo super místo na fotku, nebo že si koupila něco nového a že ji v tom musím vyfotit. A nejlépe teď hned.

Z našeho úplně prvního focení na  jedné z pláží, kde nebylo žádný moře, ale zato asi milion mušliček. Měla jsem v plánu s tam ještě vrátit, ale bohužel.

                                  Přímo v centru u Lifey River


Na Štědrý den ráno někdo klepe:  Zlatoo, potřebuju nějakou  vánoční fotku abych mohla všem popřát Veselé Vánoce.

Na dětském hřišti.

A to úplně poslední z Glasnevin Cemetery. Nějakou dobu jsem mluvila o tom, že bych ráda vyfotila něco na hřbitově a tak jednou, když byl venku hrozný slejvák, úplně zatažno a asi za hodinu se mělo už stmívat se Isla rozhodla, že pujdeme na hřbitov a nešlo ji to vymluvit. Potom, co jsme se úplně promočený na hřbitov dostaly, se mraky během pár minut roztrhaly a asi 10  minut nám krásně svítilo. Prostě Irsko.

Pár fotek jsme nafotili  i s kámoškou Hančou. Už ani nevím jestli jsem vám je ukazovala. budu to muset omrknout  a napravit to.



Na jednom focení s Islou jsem se seznámila s Victorií. Victoria je snad ta nejkrásnější Irka, kterou jsem kdy viděla. Možná proto, že jak Irka vůbec nevypadá. Navíc jsme fotili v hrozné zimě a ona si ani jednou nepostěžovala a byla pořád tak pozitivní, že  jsme měli hnedka lepší den.


Při focení s Karen nám svítilo sluníčko a nebýt toho, že mi projela fotky malováním asi by svítilo i nadále!:D

Z focení s Pamelou jsem měla  ze začátku vážně radost, bohužel se z ní vyklubal přesně ten typ člověka, který absolutně nerespektuje pravidla a akorát mi focení na nějakou dobu zprotivila.
A radu pro vás. Když si nosíte na focení vlastní oblečení,  nenechte aby v tom dotyčný odešel pokud ho vůbec neznáte. Takhle jsem přišla o svoji nejoblíbenější koženkovou bundu, protože jsem byla hloupá a půjčila ji s tím, že jí je zima. No a dostat ji zpátky se ukázalo jako nemožné.



A aby těch Češek nebylo málo, tak ještě Lucka. Fotilo se na soukromém pozemku, kam jsme se velice nenápadně vloupali a asi tři lidi se nás přišli zeptat, co tu děláme. Ale protože jsme byli s největší pravděpodobností hrozně okouzlující tak nám dovolili zůstat :)


Focení s Aurorou patří mezi jedno z nejoblíbenějších, co jsem tady v Irsku měla. Miluju ty skleníky v Botnické zahradě!



S Morgan to bylo rozhodně jedno s nejdobrodružnějších  focení. Pamatujete si tu historku, kdy jsem spadla do jezírka?:)


Kdybych si měla vybrat, koho bych měla dokonce života fotit, tak by to byly rozhodně pihovaté zrzky.  Jednou z nejkrásnějších, které jsem měla možnost fotit byla Italka Giorgia

 Jeden den jsem neměla absolutně co dělat a  tak jsem nacpala svoji   naprosto anti-romantickou spolubydlící do šatů a na hlavu ji nasadila květinový věneček. Byla hrozně nadšená, ale nakonec se  pár fotek povedlo. Na to, že jsme jich vyfotili dohromady asi 20 a Lisa u toho neusutále mrchtala:D
  

Před pár týdny jsem se poprvé " koupala" v moři, právě kvůli téhle fotce. Izabela si vymyslela, že chce fotku podobnou nějaké scéně z klipu od Rihanny. Ta se nakonec nekonala, protože voda byla tak ledová, že jsme tam nebyly schopné vlézt  víc než po pás. Ale i přes to, že my málem umrzly nohy a musela jsem jí domů v mokrých spodkách, tak to bylo super focení. Můžete se těšit na další fotky.

Moje předposlední focení bylo taky s Isabellou. A  ani vám nemusím říkat jaká to byla kráska. Mám fotek asi milion a už se těším až vám je všechny ukážu.


A moje úplně poslední focení bylo s Violet a jejím přítelem. Původně jsm měli fotit na útesu, ale protože byl celou dobu hrozný slejvák a foukalo, tak jsme museli zůstat na pláži. Kde jsme sice taky úplně promokli a byla nám příšerná zima, ale aspoň nás to neodfouklo.




A jak bych to uzavřela. Poznala jsem spoustu skvělých lidí, několikrát se spálila a taky doufám, že jsem se zase posunula o trochu dál a že se konečně dostanu do bodu, kdybych se tomu mohla naplno věnovat.

Mějte se fanfárově, G.

You May Also Like

12 komentářů

  1. Ta poslední je opravdu kouzelně romantická, jak jdou vidět ty provazce deště. Jinak na mě se vždy každý vyprdne, když zjistí, že venku prší. A marně jim vysvětluji, že se to dí zvládnout i tak. Jo, Irsko by je naučilo :D :D
    Jinak jak to děláš, že máš na fotkách tak krásně barevné světlo? Používáš nějaký filtr? Třeba u Lisiny fotky se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc!:) Na té fotce s Lisou výjimečně svítilo sluníčko, tak jsem to pak dohnala mícháním různých akci a filtrů a všeho možného:)

      Vymazat
  2. Neskutečně krásně fotíš! Je krásný vidět takhle tvoje fotky pohromadě, zírala jsem s otevřenou pusou, nádhera!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Jak zase koukám, tak nový dess :D. Je opravdu moc hezký, tak u něj aspoň chvíli zůstaň :P. Nee, sranda, taky to tak mám :D. Pořád měním, ale teď už snad vydržím u tohoto..snad! :D
    Jinak mohla bych se opakovat pořád a pořád dokola :D. Zbožňuji Tvé fotky, Tvé úpravy a co všechno nevymyslíte s modelkami. Možná mi je teď už krapet smutno po foťáku, který si spolubydlící vzal s sebou na erasmus do Švédska. Budu si zkrátka muset pořídit nějaký ten svůj, až budou penízky a nebýt neustále závislá na kamarádovi :D. Ještě jednou.. Moc krásné fotky!! ♥

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. No nemám slov na tie fotky, úplne nádherné, vidieť že máš na to (ako sa u nás hovorí) oko. Všetky sú absolútne úžasné, aj keď mne sa asi najviac zo všetkého páči tá fotka v mori :) ak skvelé modelky, prostredie... Paráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. tvoje focení je stejně NEJ! ani bych nemohla vybrat nejoblíbenější. všechny jsou strašně skvělé! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Zdá se mi naopak, že jsi toho stihla vážně hodně! Všechny jsou bezva, ale mezi moje osobní favority patří ty ze skleníků a ta z moře, moc se těším na další! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja zomieram aj za vás, za to ľadové fotenie v mori! V Írsku to musí byť bŕŕŕ a to ja som celkom otužilá :D. Každopádne je to úžasná fotka ako aj všetky ostatné :).

    OdpovědětVymazat
  8. <3 úplne krásne fotky! Aj ja by som raz chcela fotiť trochu profesionálnejšie, no uvidíme, či sa k tomu raz dopracujem :) Zajtra by som mala ísť fotiť sestru a jej priateľa, tak sa na to teším :)
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou absolutně úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  10. wauuu, tak to je božííí!!! všechny fotky jsou tak úžasné, že ani nedokážu říct, která se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat