Izabela on a beach

by - srpna 07, 2016

Po dlouhé době jsem jsem byla zase fotit a taky jsem snad po 100 letech  opustila moji komfortní zónu a  fotila úplně něco jiného, než jste u mě obvykle zvyklí. 

Přiznám se, že jsem sama překvapená, že se aspoň nějaké fotky povedly a že jsem  spokojená i já sama. Ale co vám budu povídat, ani bez těch klasických se to neobešlo.

Na jednu stranu je fajn, se sem tam hecnout a zkusit něco jiného, ale na druhou stranu mě baví to moje romantický   a ráda bych se zlepšovala a zlepšovala. Ale tak třeba v Aucklandu, ještě  něco podobného vyfotím.  Přeci jen ty pláže tam!



Jako bonus jsem se při focení  úplně poprvé tady v Irsku spálila. A jsem teď  tak trochu jako spařené prase. Ale stálo to a to.

Líbí se vám?:)

You May Also Like

4 komentářů

  1. to je skvela fotka! neverila bych, ze to neni z profesionalniho photoshootu se vsema moznejma serepetickama. fakt uzasny! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Aww, vyzerá ako z nejakého magazínu! Klobúk dole, skvelá práca.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je luxusní! Když jsem tu fotky viděla na instagramu, myslela jsem si, že je od jednoho profesionálního fotografa, kterého sleduji (fotí pro Vogue a takové ty magazínky). Opravdu dobrá práce! Poplácej se po rameni :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, vůbec bych neřekla, že je to tvoje fotka. Ale je peckovní, má úplně všechno! Ten Zéland ti tááák moc závidím, doufám, že tu bude záplava fotek, nejenom fotek holek! :D

    OdpovědětVymazat