24 hodin je krátká doba

by - srpna 31, 2016

Krásný večer všem.

Potřebovala bych aby  se den nafoukl a měl minimálně dvakrát tolik hodin a já dvakrát tolik energie. Od našeho příletu jsem pořád v jednom kole a  přijde mi, že všechno hrozně utíká. Už nás čekají jenom tři týdny. Navíc co si budeme povídat, je mi smutno po Dublinu. Po kamarádech, po městu, ale i potom, že jsme byli zvyklí žít sami. No co si budeme povídat, bydlet najednou u rodičů, byť jen na měsíc, je  občas trochu náročné. Ale snažím se nebýt bručoun a užívat si to. Přeci jenom, potom se  víc než rok neuvidíme.

Momentálně jsme s mamkou na wellness pobytu kousek od Krumlova a protože mamka už chrní, tak mám po dlouhé době čas si sednout k počítači  a dohánět resty, ale začínám u toho pomalu usínat, takže si ještě půjdu přečíst jednu kapitolu Dědičky ohně od Sarah Maas a půjdu spát. Protože zítra jedeme na Hlubokou, kam se vážně těším a taky na tu snídani!♥

A tady aspoň pár fotek z instagramu.

Mějte se krásně, G.
Dvakrát jsme přeskládávali kufr, než nám ho odbavili!

Myslím, že z fotek je jasné, okolo čeho se naše dny točí.. Jídlo, jídlo a zase jídlo.








Bouzov a Mandrage!




Fotíme.


Už jen 22 dni! Nějak tomu pořád nevěřím.







You May Also Like

4 komentářů

  1. doprdky to je tak super post! úplně se tu culim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty těhu fotky jsou moc hezké. Já teď poprvé fotila miminko a těhotenské fotky bych si taky chtěla zkusit :D Tak uvidíme, co příležitost přinese :) Jinak z fotek jídla mám tak akorát hlad :D jsu si něco dát :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ty dorty mňaaaaam ♥ ♥ ♥ No, jako já bych spíše potřebovala se naučit těch 24h využívat naplno a úplně by mi to stačilo a byla bych naprosto spokojená :D Kousek od Krumlova? tak to se musíte mít parádně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Aww, ten dort vypadá strašně úžasně! To je zajímavé, že od včerejška, co jsem se dozvěděla, že mám zánět v dásni a budou mi kvůli tomu vytrhávat somičku, se objevují na netu a v televizi samé mňamky, které teď nebudu moct jíst. :D :D

    Jinak taky furt nestíhám, tu větu, že bych potřebovala den nafouknout teď pronáším každou chvíli. Al teď si možná na pír dní zakempím doma, kvůli tomu zubu, takže aspoň budu mít čas navíc. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat

Instagram