Sunglasses Max&Co

by - července 09, 2016


Vždycky si řeknu, že už nebudu utrácet, ale pak uvidím něco, do čeho se úplně zamiluji a  v hlavě mám  tak maximálně vítr a nohy mě sami nesou k pokladně. I když moc dobře vědí že by neměli.

Na tyhle krásky jsem narazila úplně náhodou a  vlastně to ani není moje chyba. Drahouš se před pár týdny rozhodl, že si koupí nové  sluneční brýle, takže když jsme šli pro ty jeho, tak jsem náhodou narazila na tyhle. Jsou  úžasný, boží a úplně je miluju!

Nejsem ten typ, kterého berou předražené značky ( teda ne že by se mi nelíbily, jen moc dobře vím, že je zase tak nutně nepotřebuji ) a většinou si radši za ty peníze koupím  víc věcí. Ale když jsem si vyzkoušela tyhle krásky a  vážně mi slušely, tak jsem je tam přece nemohla nechat. Navíc na ně byla sleva a drahouš mi na ně přispěl. Apoň to mě trochu omlouvá.

A teď jím asi půjdu postavit oltář a budu je uctívat a budu doufat, že je při prvním nošení neztratím, nerozsednu nebo mi je někdo neukradne. Ámen.










You May Also Like

3 komentářů

  1. Přidávám se k tvému obdivu těchto brýlí, jsou tak nádherné! ♥


    Beauty News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak ty jsou! Ani se nedivím, že jsi do nich naprosto zamilovaná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají vážně krásně, i ten futrál je hezký :) Já kolikrát dala hodně za značkové dioptrické brýle a vždy jsem byla ráda - jednak víc vydržely a pak hlavně když se s nimi něco stalo, tak ten servis byl úplně o něčem jiném.

    OdpovědětVymazat

Instagram