Photoshoot with Morgan

by - července 04, 2016

Aktivně jsem  dnes vstala o půl 7 ráno, s tím, že budu   aktivní celé dopoledne, abych pak mohla jít s dobrým pocitem do práce. Zatím to vypadá asi tak, že jsem líná a do práce půjde maximálně znechucená. Z toho jaký jsem lenoch a taky z práce samotné. No si nevybereš.

Ale když už se flákám, tak proč u toho flákání nedělat něco, co mě baví.
  Momentálně pracuji na fotkách s Morgan a dokončila jsem první sérii a ráda bych se s vámi o ni podělila. Fotek je víc než obvykle, ale nějak mě to chytlo. Navíc můžete vidět, že ne všechny fotky jsou upravené ve stejný den a všechno se tak nějak odvíjí od mojí nálady.

A nejvíc pyšná jsem na tu korunu, kterou jsem vyráběla. Sce jsem se při výrobě spálila, přilepila si prsty k sobě  a bohužel si slepila i vlasy, které jsem pak musela stříhat a celý ten výtvor ve výsledku vypadal docela bídně. Takže jsem  byla velice překvapená, když na fotkách to vypadá div ne umělecky. Takže se přestávám vymlouvat, že jsem levá. Sice jsem, ale na fotku to stačí. Nemusím vám ani  říkat, že se koruna po focení  rozpadla.
Mějte se krásně, Gabi














You May Also Like

6 komentářů

  1. Doprdele proč ty nemáš víc followers? to je tak krásný doprdky!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Korunka je perfektní! Máš můj obdiv, že jsi dokázala vyrobit (ikdyž se teda potom rozpadla, ale na fotkách vypadá bez jediné chybičky) :) ..a snad ani nemusím dodávat, že foty jsou jako vždy překrásné :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. :O Korunka je úplne boží! A fotky ako vždy tiež :)) A vôbec nevadí, že to nie je upravované naraz alebo čo, úžasné sú aj tak a hlavne, že ťa to baví :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, tak tyhle mě nadchly snad všechny! Ta korunka je fakt hodně super. A že se pak rozpadla? To nevadí, tím jedinečnější tyhle fotky budou, že? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je nádhera :-O
    A jen tak mimochodem, mně se ta korunka líbí :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, tak toto je něco :O. Naprosto dokonalé, taky bych chtěla takové fotky^^ :D.. Můj blog znáš, stačí napsat :D :D.

    OdpovědětVymazat