Photo Report - Rome - Vatican

by - července 03, 2016

Krásné nedělní  ráno všem,

Chystala jsem se původně napsat úplně jiný článek, ale  pak jsme si vzpomněla, že jste z Říma viděli zatím  jen fotky z prvního dne a tak vám dnes ukážu další.

Po prvním dnu jsme se tak nějak rozkoukali a přestali se ztrácet, což bylo  rozhodně plus.  Zašli jsme si na snídaní do kavárny Vero, která má pobočky snad  po celém Římě a podle drahouše tam mají výborné kafe  a za mě moc dobré muffiny. Navíc za  normální ceny. A jako bonus obsluhu, která mluvila anglicky a ještě byla příjemná.

 Asi 10 minut od našeho apartmánu  bylo Piazza Cavour, kde jsme se po náročné snídani vyvalili na lavičku a odpočívali. Navíc Palace of Justice  byla rozhodně jedna z nejkrásnějších budov, které jsem u viděla. A že jich bylo.


Palace of Justice


¨Hned potom jsme zamířili k Andělskému hradu. Chtěli jsme jít původně dovnitř, ale byla tam fronta Číňanů ( a ty my milujeme!)  tak jsme si řekli, že se podíváme dneska okolo a necháme si to na jindy. Navíc nás čekala několikahodinová fronta do Baziliky Sv. Petra tak jsme si řekli, že čekání si ještě užijeme dost.






Když jsem viděla ty davy  valící se od Vatikánu, tak  mě docela  přešla chuť se jít podívat dovnitř, ale nakonec jsem si řekla, že když už tu jsme tam si počkáme. A tak jsme čekali.  Docela dlouho.

Bazilika sv. Petra je  rozhodně krásná, ale přiznám se, že jsem od toho čekala  asi víc, Při vstupu jsme si říkala jaká je to nádhera,  ale nebylo to takové to  velké WOW, jako když jsem poprvé viděla Notre Dam.  Tam jsme prostě přišla a celou dobu  jen koukala s otevřenou pusou.

Ovšem výhled z vrcholu kopule na  Svatopetrské náměstí a na Vatikánské zahrady byl  úchvatný.  Takže pokud se  do Říma chystáte tak si to rozhodně nenechte ujít. Sice mě  při tom " výšlapu" málem klepla pepka  a druhý den mě po něm pekelně boleli nohy, ale stálo to za to.




























Pokračování příště,

Mějte se krásně, Gabi

You May Also Like

6 komentářů

  1. Fotky jsou úžasné! Určitě tam musí být krásně. Bohužel nekonečné fronty jsou na turistických místech nevyhnutelné a i mě to tolikrát odradí.

    OdpovědětVymazat
  2. Opäť nádherné fotky! :) Je z nich vidieť ako tam muselo byť krásne a úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky, miluju tyhle cestovatelské foto články. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalé fotky, fotíš opravdu krásně. Mě teda upřímně Řím nikdy nějak nelákal, ale jak sem několikrát projela ty fotky, tak mi blesklo hlavou, že to je vlastně hrozně krásný město.
    Navíc tvoje fotoreporty mají něco do sebe :D
    S těma frontama je to pekelné, mě to vždycky tak dopálí, že jediný na co mám v tu chvíli chuť, je to tam pobít a vypadnout :D

    http://barennablogu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Mě by Vatikán lákal, ale docela se děsím toho, kolik lidí tam všude je. Na fotkách vypadá krásně, o tom ale žádná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fonta mostu u Andělského hradu a ten detail promenády kolem Svatopetrského náměstí s mraky je super! My jsme šli i do muzeí, do kterých jsme teda koupili vstup předem, abychom se vyhli frontě, což bohužel do baziliky nejde, když je to zadarmo. Ale měli jsme štěstí, i když nám všichni, včetně policie, která uzavřela jeden vchod na náměstí, tvrdili, že je tam fronta na 2 hodiny, prošli jsme dovnitř asi za 15 minut. A velkolepé to bylo :)

    OdpovědětVymazat

Instagram