Photo Report- Rome - Koloseum, Forum Romanum, Villa Borghese gardens

by - července 19, 2016

Krásný den všem,

Konečně jsem si včera udělala čas na vyfocení věcí do Giveaway, tak se během pár dní můžete těšit na článek a já doufám, že  těch pár drobností někomu udělá radost.

Ale dneska mám pro vás další pokračování z našeho výletu do Říma. Článek z prvního dne najdete ZDE a článek z Vatikánu tady.

Jako další na pořadu bylo Piazza del Popolo a  Villa Borghese gardens, kam jsem chtěla jít do Zoo, ale přítel se bohužel přemluvit nenechal.


Do parku jsme šli podél Tibery, kde  to bylo boží. Sice to na některých místech nevypadá moc  vbně a po setmění bych tam nešla ani kdyby mi za to někdo zaplatil, ale na dopolední procházku fajn. Navíc tam mají i cyklostezky,   což je rozhodně příjemnější  než jet po hlavní ulici a bát se, že vás srazí nějaký šílený Ital :)











 Piazza del Popolo








Park je opravdu krásný a doporučuju se do něj jít podívat . Jjediné, co mi tam vadilo byli otravní Indové, kteří  se vám snaží vnutit růži a náramek a pak od vás somrují peníze (Kdo byl v Paříži u  Sacré-Cœur, tak určitě ví o čem mluví. Tam je to to samé, akorát vás otravují černoši ).  A je docela problém se jich zbavit.

Villa Borghese gardens














 Po procházce v parku jsme měli ještě docela dost času a tak si řekli, že se půjdeme podívat na Forum Romanum  a na Koloseo.

Přiznám se, že mě  Koloseum dvakrát neuchvátilo. Všude jsem poslouchala jak se to všem hrozně líbilo  a že až na Pantheon je Koloseum  prostě top památka. No nevím. Ale na fotkách vypadá dobře, že ano?

Naopak Forum Romanum se mi líbilo moc, ale bohužel jsme neměli čas projít si ho celé, protože se začalo hrozně rychle stmívat,
















A to by bylo dneska vše, pokračování příště:)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Jé, zrovna včera jsem z Itálie přiletěla! My teda kromě Říma byli ještě v Benátkách, Pompejích a na Ischii, ale Řím byl top! Článek taky chystám. A Koloseum se mi líbilo, mám antickou kulturu ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Forum Romanum mě také láká, hodně jsme se o něm učili, jak v dějinách umění, tak později i v rámci památkové péče. Přijde mi to jako skvělé místo pro milovníky dějin a historie, ale i pro laiky, kteří ocení tu estetickou stránku věci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z niektorých fotiek na mňa idú zimomriavky! Fakt ste mali moc krásne svetlo, a tá história, ktorá z toho dýcha! Ach, normálne sa tu rozplývam nad tými fotkami a preklínam, že som práve v mojej izbe a že nemôžem spoznávať okolitý svet :D Ešte raz - krásne!

    OdpovědětVymazat
  4. V Římě jsem byla vloni a hned bych se tam vrátila! A s chutí! Takže tiše závidííím...
    Jinak my si v Coloseu udělali vlastní výklad - táta má nějakou aplikaci :) A tím to získalo úplně jiné kouzlo, parádní! ♥
    Forum bylo taky skvělé, ale na mě strašně moc velké, takže jsem po tom dni byla unavená jako kotě a vůbec se mi nechtělo vracet pěšky na místo, kde jsme byli ubytováni :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Instagram