Moje marné zápisky a random fotky.

by - července 25, 2016

21.8.2016
Balení je asi ta největší číčovina co existuje. Po  dvou týdnech jsme všechno úspěšně zabalili, zalepili a  objednali si přepravu. O  hodinu později jsem zjistila, že nemám žádné spodní prádlo. Což s jedněma spodkama a a žádnou podprsenkou by to byla lahoda ten měsíc. Následovalo otvírání  a prohledávání všech krabic, kdy mě chtěl drahouš zabít. Následovalo zjištění , že  tam nic není.  Ještě jsme si šli zabufečatit do kontoše kam  jsem ráno vyhodila 4 plné tašky věcí, které nepotřebuji, Taky nic.

A pak se podívám na náš kufr, který máme  na odbavení a v tu ránu mi dojde, že jsem si všechno spodní prádlo  dala do cestovní taštičky, protože jsme  potřebovali kufr zvážit aby jsme věděli, že  se v pohodě vejdeme. Nemusím vám říkat, že mě drahouš chtěl zabít podruhé.

22.7.2016

Momentálně tu sedím se sklenkou vína a co si budeme  nalhávat. Jsem lehce opilá a je mi to fuk, že ještě není ani 5 odpoledne. Navíc drahouš vaří oběd, což  v 5 hodin vypadá stejně blbě, jako nasávat. Ale což, je to potřeba.


23.7.2016

Cítím se ukřivděně, fakt že jo. Šla jsem do práce s tím, že budu ten největší flegmouš a taky jsem byla. Všude byl bordel a mě to bylo šumafuk a  prostě jsem si opakovala, že za tři týdny jim řeknu sbohem a šáteček a už je v životě neuvidím. Ovšem všechno krásné jednou končí. Dozvěděla jsem se věc, kterou jsem se vůbec dozvědět neměla a fakt mě zamrzela. Rok a půl jim tam děláte vola, když něco potřebují, tam jim vyhovíte a pak se dozvíte něco, co vás s prominutím nasere. A protože jsem  hloupá husa, tak mě to i zamrzelo.  Navíc se k tomu ještě odpoledne přidaly  další výmysly a lži a já si pak říkám jestli  mám na ten svůj flegmatický přístup vůbec nárok. Ještě, že má drahouše, který přispěchal se sklenkou vína aby mi zlepšil náladu. Tentokrát  můžu svoje "pití" omluvit tím, že už bylo po 6té hodině!


25.7.2016

Včera jsem si říkala, jak  dneska brzo ráno vstanu a budu děsně produktivní. Jediný, co jsem splnila, že jsem brzo ráno vstala, ale místo nafrčené Gábiny, je tu Gábina úplně vycucl a jako bonus nabručená, že musí mazat po obědě do práce.
 Nevím jak to máte vy, ale mě stačí abych věděla, že nemám moc času  za který bych toho měla udělat asi milion. tak pro změnu nedělám vůbec nic.
Edit:  Přesně  v 9:30 jsem přemohla svoji lenost a  udělala   většinu věcí, co jsem měla! A to se cení!


Ale aby jste věděli, tak se  mám na jednu stranu vážně fajn. Máme na sebe s drahoušem    dvakrát víc času, než jsme měli posledního půl roku dohromady.   za pád dní vyjde  Harry Potter and Cursed Child a za 14 dní mi přiletí Thaolinka.A jím teď vážně dobrej jogurt!

St. Stephen Green. Tak přesně u toho altánku jsem spadla do jezírka!





Byla jsem se fotit  a z 90% vypadám na fotkách jak z ústavu. Aspoń, že ty "selfíčka" mi ještě jdou.


Utíkejte všichni od obchodu pro Matte Me od Sleeku. Už mám dvě a jsou boží.  A mažu si koupit další!



Kdybych si měla vybrat jednu kuchyni, kterou bych jedla až do konce života, tak by to byla italská! Těšte se na tipy,  kam se zajít v Dublinu najíst. Tohle místo miluju!


Trinity College. kdo by nechtěl takovej kampus že?



Edinburgh. když jsme se  vydali k moři a místo toho se dostali do dost pochybné čtvrti!

Měli by jsme si něoc malého udělat na  večeři. Takže pudink, sangria a obležený talíře. Malém jsem pukla!

Když jdete z práce domů!
Matte Me level 2



Už jen 58 dní!

You May Also Like

3 komentářů

  1. No, koukám, že to teď máte poslední dobou dost zajímavý :D Dost jsem se u toho nasmála, hlavně u části se spodním prádlem, "alkoholismem" a obědem v 5 :DDD, s tou prací mě to mrzí, tak snad už jsi teď v pohodě a nesmutníš kvůli tomu ještě :(

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! :) Jinak měla by jsi i víc na blogu psát, hrozně mě to baví a píšeš hezky vtipně. I když ti ty trable nepřeju. Ale víno je vždycky kámoš! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak do toho altánku jsem se právě zamilovala ♥

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Instagram