Modelína hadra

by - července 30, 2016

Sedím tu v drahoušově tričko, teplákách a mikině. Vlastně jen spodky mám svoje. To je tak když si všechno sbalíte a necháte si jen " fancy" věci a pak se nemáte doma v čem válet  a kydat na sebe jídlo. Teda teoreticky bych mohla, ale pak už bych neměla v čem chodit mezi lidí. A to by byla tragoška.

Ale dneska mám pro vás pár fotek.  Minulý týden jsem se byla fotit a  musím se přiznat, že jsem na většině fotkách úplně marná a tvářím se jak tupec.  Takže jsem zvědavá až dostanu hotové fotky. A protože jsem si řekla, že bych měla zapracovat na tom abych nevypadala na fotkách jak z pomocné, tak jsem poprosila  drahou polovičku jestli by mě nevyfotil. On totiž hrozně  miluje, když ho komanduji, že  neumí ostřit, usekává mi končetiny a občas i hlavu. Takže do toho šel s velkým nadšením. Z prvních pokusů vylezla jen jedna fotka a to ta poslední. Ale dneska jsme se šli projít do  National Botanic Garden a našli tohle úžasné  místo a protože byl drahouš v dobrém rozmaru sám od sebe se nabídl , že mi udělá pár fotek.  A ejhle. Není to až taková katastrofa. Teda až na můj  nehodící se model. Ale což. Chci se tam  ještě vrátit udělat  nějaký  děsně romantický photoshoot! Doufám, že to vyjde!

Na věty: Co moje vlasy? Jaký mám výraz? Mám si stoupnout jinak? Absolutně nereagoval, takže aspoň něco bylo stejné!:D














You May Also Like

8 komentářů

  1. Ale máš z toho krásné fotky! Nejlepší je pro mě ta poslední a čtvrtá, tam máš takový krásný poloúsměv a ten přímý pohled se mi líbí víc :) Opravdu pěkné prostředí. My jsme objevili ve Švédsku takový krásný park, ale ten můj nějak nedokáže pochopit, že není stěžejní dostat do záběru moje boty (případně metr místa nad hlavou) a taky permanentně fotí z nadhledu a nakřivo, takže vypadám tak trochu připosraženě s obří hlavou :( Pokyny neposlouchá a když kolem projde třeba jen jeden člověk, tak to je konečná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo tak pokud máme publikum, tak ten můj fotit taky nebude. A ještě mi oznámí že je to trapný:D Dělá jako kdyby musel pózovat on:))

      Vymazat
  2. Omg omg omg ty jsi tak nádherná sakraaaaa *-* krásný fakt!!

    OdpovědětVymazat
  3. Gábinko, už Ti to píšu asi po milionté, ale jsi prostě TOP! ♥ Tak krásný slečna s tak úžasnými vlasy, takže opět skvělé fotky :). A ten výraz na druhé fotce je prostě boží ^^.

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi veľmi pekné fotky :) pozadie a aj outfit všetko super, ešte k tomu si fotogenická :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší, jsi krásně přirozená a uvolněná. A máš můj obdiv, že sis takhle vycvičila chlapa :) ten můj by to asi takhle nezvládnul. A já bych na fotkách hlavně nevypadala takhle kouzelně. Mám pocit, že jsem celá taková hranatá :D

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou, fotky se mi zdají velice povedené :) a moc ti to sluší!
    http://spice-of-life.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky, sluší ti to! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat